TSL Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 bilder??? evt: send på mail jonola89@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 thommas hva med s14 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Ja hva med S14 motoren? den er jeg meget interesert i om du har den og er villig til å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 ja hva med s14 ja. den skal settes pent til lagring og puttes i noe anna hvis bilen blir solgt.men den står pent på sin plass foreløbig. noen som er int el? bilder finnes her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=81201&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 ja hva med s14 ja. den skal settes pent til lagring og puttes i noe anna hvis bilen blir solgt.men den står pent på sin plass foreløbig.noen som er int el? bilder finnes her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=81201&start=15 Klart jeg er interesert Send meg en pm om eventuelt pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 noen som er int i en meget potent touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 bumper denne da e46 touring er handlet. vurderer også bud på bil komplett med s14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 pm meg nr ditt da thomas, mista tlf i thailand men er oppe og går nå, mangler tlf nr fra stort sett alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 jeg er først i motorkøen håper jeg;)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 grattis me ny bil... da kan du ta jo ta den pa langtur og hente forsterkern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 bumper denne da e46 touring er handlet.vurderer også bud på bil komplett med s14 Står bilen med S14 nå? Slik at den er kjørbar? Eller må bilen hentes med henger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 grattis me ny bil... da kan du ta jo ta den pa langtur og hente forsterkern! det er helt riktg. skal det, men han jeg skal til der er ikke hjemme før on 2 uker. så da kommer jeg innom deg også.har bytta jobb og mye styr, men du hører fra meg når jeg kommer til byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 bumper denne da e46 touring er handlet.vurderer også bud på bil komplett med s14 Står bilen med S14 nå? Slik at den er kjørbar? Eller må bilen hentes med henger? ja den står slik nå. men tor ecu er defekt. skal hente en om ca 2 uker. så da veit jeg 100% om det er den. men mine m gurer sier at det er den. så nå må den hentes på henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 prosjektet blir ikke solgt. det skal fulføres og nytes. eller flytte alle delene over på et 2d karoseri. men den skal kjøres på våler i host hvis jeg blir klar med dem siste tinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg