carlhaakon Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 hei. jeg har kjørt diagnose på bilen min selv, får opp error på DME, noen som vet hva dettte kan være?
02 Touring Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Motor_Electronics
carlhaakon Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 takker noen som vet hvorfor bilen min kan få denne feil koden? bilen går i nødmodus av seg selv etter en stund etter jeg sletter koden
Fliid Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 DME er jo hjernen/styreenheten, så hvis du får feil på selve DME etter at du har tatt ett grundigere søk etter det generelle søket ove ralle enheter, så vil jeg nå gå utifra at du burde skjekke jordinger, bytting av hjernen er vel ikke så langt som ett steinkast unna engang.
carlhaakon Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 hmm jeg får sletta feil koden, men den kommer igjen etter en stund og da går bilen tilbake i nødmodus. sikker på det er hjernen det kan vere noe galt med og ikke en sensor?
Psyfoon Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Ta deg en tur på merkeverksted og kjør en diagnose der. Kanskje de kan få opp litt mer spesifikt hva som er galt? Verdt et forsøk iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå