carlhaakon Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 LMM har sittet på en E36 328 97 model. denne koster ny 3600, men den er litt brukt så kom med bud skal legge ut bilder så fort jeg har kommet meg hjem fra jobb vis dette ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 hm, hvorfor selges den? skal du ha ny på din bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 jeg kjøpte ny fordi folk mente den var defekt, men det viste seg jo selvsagt at den ikke var det, så da er det bedre og selge den ene en og ha to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 bump!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 hvordan fant ut ut at den ikke var defekt ? når du tar av koblingen på den. skjer det no med motoren da? er usikker på om jeg trenger ny serdu. skjer ikke en dritt når jeg tar av kontakten på lmm når bilen sviver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 når man tar av den så får bilen bestemte verdier, og da går den på anna turtall, men det er etter LMM min tuller så den nye LMMen er helt lik den der. så den er ikke defekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 hvordan fant ut ut at den ikke var defekt ? når du tar av koblingen på den. skjer det no med motoren da? er usikker på om jeg trenger ny serdu. skjer ikke en dritt når jeg tar av kontakten på lmm når bilen sviver Det skal komme et lite "nøkk" i motorgangen når du kobler av den, så stabiliserer den seg igjen. Gjør den ikke det er allerede motoren i nødprogram. Kan være LMM, men kan også være andre ting som allerede har sendt motoren i nødprogram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 min har dette, så LMM er ikke defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Min lager også ett lite nøkk når jeg tar den av, men tror den synger på siste verset fordi det humper å nøkker godt Venter på ny lmm as we speak. Blir fort sånn av å kjøre uten luftfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 BUMP! ingen som trenger LMM?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mY6 Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Hvilket BMW nummer står det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 åssen nummer er det du mener nå? hvor skal dette stå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mY6 Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 åssen nummer er det du mener nå? hvor skal dette stå?Glem det, står vist på esken. Er dessverre ikke denne typen jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå