Lilleng Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Selger ubrukte Chrome Halo angel eyes. Jeg bestilte feil og må dermed bli kvitt disse. Jeg kan desverre bare tilby henting.... Pris: 2.199,- SOLGT
Breitling Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Byr deg 1100,- . Disse selges på ebay for halve prisen av det du skal ha
Lilleng Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 1300 + toll fra ebay... Er nok ikke halve prisen av det jeg skal ha, men kan gå med på å senke den. Jeg tok utgangspunkt i pris i Norge.. her er vel prisen på angel eyes på et sted mellom 3000-4000 kr?
ChrZZ Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Selvsagt er prisen dyrere her i Norge for AKKURAT samme produkt. Det er flere mellomledd som skal ha mer penger. Dessuten, ikke det at jeg skal ha dem, men kan være greit å nevne HVOR dem kan hentes Ihvertfall siden du insisterer på kun henting.
Breitling Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Tror Koed selger Angel Eyes (FK) for ca 2300 + frakt, men andre leverandører har priser på opp mot 4000,-. En kompis av meg kjøpte samme type lykter som du har på ebay, kom seg på 900,- inkl frakt, er ikke toll på bildeler. Er ikke sikkert at det er samme merke på lyktene da. Ligger på at mellom 99 og 189 USD + frakt
Lilleng Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Jeg har fått toll på bildeler før jo... det siste var at jeg betalte 250 kr i toll for et par tåkelykter... Jeg tenkte som så at de som ville ha de kunne sende meg en pm, så skal jeg forklare hvor jeg bor! Prisen er fortsatt diskuterbar... jeg må få de bort og trenger penger, så skal være litt fleksibel sånn sett
opt Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Kan jeg spørre hva disse lyktene har med M3 eller 325 å gjøre?
Breitling Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Egentlig ingenting:P han har sikkert bare "copypasted" fra annonsen der han kjøpte de, det er vanlig at alle skriver M3, 320, 325 osv for å få mest treff på annonsene sine.
Breitling Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Jeg har fått toll på bildeler før jo... det siste var at jeg betalte 250 kr i toll for et par tåkelykter... Skal ikke være toll på bildeler fra utlandet såvidt jeg vet da. Har handlet fra utlandet for flerfoldige tusen kroner de siste år, men har aldri betalt en krone i toll
Lilleng Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Ganske sikker på at det er det i og med at jeg har betalt toll for bildeler før. Er vel derfor mange bruker tjenester som Jetcarrier o.s.v også?
ChrZZ Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Jeg tror, dessverre, Lilleng at du kanskje blander MVA ("moms") og toll? Toll bruker for å beskytte det indre markedet i Norge (f.eks. toll på en del matprodukter, slik at ikke bøndene skal slite med at andre importerer) Jetcarrier brukes som regel i disse sammenhengene: - hvis man skal kjøpe noe i USA og dem ikke sender til Norge, men bare innelands. - hvis man skal ha fraktet f.eks. felger eller større ting, og det koster et halv nasjonalbudsjett med fly. Mva, tollbehandling og evt toll må også betales hos Jetcarrier. Mva må betales på alle varer over 200,-, og på alle varer over 1000,- hvis det er markert som GAVE. For å gjøre det enda "værre": det er INGEN mva eller noe annet på kjøp av bøker i utlandet, whatsoever. OG gjøre det ENDA værre: det er opptil 10,7% TOLL på klær som blir import, i tillegg til MVA. Såh, da har vi lært noe idag
Lilleng Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Jøsses... Vel uansett. Kom med bud da folkens... 1100,- er mottatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå