Tommy89 Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Heisann!... jeg kjøpte meg en 92' 520 for litt sia. Har lyst til å pynte litt på den og har ett lite spørsmål. jeg har lyst til å ha de blanke "rammene" i grillen svarte, og lurer på om det er noen som har noen tips for å få ut disse på en grei måte uten å ødelegge div. av festene som holder dem? legger ved ett bilde hvis noen ikke skjønte hva jeg mente med rammene: ps: er ny på forumet her så er ikke helt sikker på om detta var riktig sted å legge tråden, så må unnskylde meg hvis det blei feil!
Glenno Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Du må kikke innvendig der.Kan bruke et flatthjern og skyve forsiktig inn klemmene som holder disse på plass. Prøv deg forsiktig frem så ser du hvordan disse sitter. Mener det skal være 2 på hver side av disse klemmene.
Tommy89 Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 jaok..hehe får bare prøve seg litt fram.. har vært å henta meg to ekstra på høggern skjønner du.. og resten av den grillen oppe der måtte desverre ofres , *ett minutts stillhet for den* men det finnes ingen genial måte som noen her har klart å koke sammen for å få den ut ?..hehe
Tommy89 Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 der ja.. takk takk:)... får prøve å lirke dem ut uten å ødelegge for mye:p,, detta plastgreiene tåler så lite å veit du
Glenno Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 der ja.. takk takk:)... får prøve å lirke dem ut uten å ødelegge for mye:p,, detta plastgreiene tåler så lite å veit du Bare hyggelig Vet kan sprekke lett når det er gml, ja dra/lirk forsiktig så ser du hvor ting henger. Selv hadde av alt der iforbindelse med facelift og lakkering av grill for noen uker siden.
Tommy89 Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 jupp.. ja blir nok til at man må ta av hele driten her å etterhvert:p..hehe.. ja jeg så på denna tråden din.. satt på breifronten.. blei blei bra det ja!
Glenno Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 He he ikke mye jobb som det kan virke som. Skal du lakke husk kjøpe egnet primer til plast da.Bet vel ca 300kr for spray boks før jeg lakka med svart matt. Takk, ble veldig fornøyd med den fronten. Vurdere slik du også
Kai-P. Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 GS Bildeler har ringer som man bare kan klistre på, kjøpte sånne selv til min E34, ble ganske bra.
Tommy89 Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Glenno: ja er like greit å behandle det med skikkelige saker med en gang så man slipper å ha det ut igjen hvis det bestemmer seg for å flasse ta litt:p ja vi får se hva tiden bringer!..hehe:P.. syns hele fronten ser litt mer "moderne" ut med den breie grillen:p..hehe Kai-P: hehe trur jeg satser på å lakke det jeg;).. men har du linken til det da eller et bilde av din?.. hadde vært morro å sett åssen det så ut;)
Fliid Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Kan du ikke bare kjøpe deg shadowline nyrer fra www.koed.no? De koster trossalt kun 589,- totalt, hjem til deg. Som du sikkert skjønte, ordet du "lette" etter er Nyrer. Rammene blir kalt dette.
Kai-P. Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Se her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/4227.jpg http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/ Sitter som et skudd..
Tommy89 Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 Se her:http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/4227.jpg http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/ Sitter som et skudd.. se der ja.. hmm..hehe.. åssen blir det seendes ut a?.. blir det lissom sånn som stikker en del "ut" eller ser det helt vanlig ut lissom?
Eng1 Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 De som kommer fra gs har jeg på bilen min og stikker ikke ut. De blir plassert rett over de orginale og dekker de perkfekt. Det ser nærmest orginalt ut. Jeg mener de ser meget bra ut. Og stikker ikke ut sånn at det merkes overhode. De klistres på, men jeg vasket godt over nyrene med sprit og klistret dem på. De har holdt seg på nå i over 1 år uten problemer.
Tommy89 Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 De som kommer fra gs har jeg på bilen min og stikker ikke ut. De blir plassert rett over de orginale og dekker de perkfekt. Det ser nærmest orginalt ut. Jeg mener de ser meget bra ut. Og stikker ikke ut sånn at det merkes overhode. De klistres på, men jeg vasket godt over nyrene med sprit og klistret dem på. De har holdt seg på nå i over 1 år uten problemer. jaok!.. hmm .. ja kanskje det kan være et alternativ alikevel da?..hehe.. vi får se hva jeg finner på etterhvert:) Takk for svar folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå