glenn.G Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 har høyre og vestre dør fra 93 mod 320 coupe. tror fargen er diamant sort.begge er komplette med el vindus heiser og alt. pris 700 pr stykk. og må hentes.
glenn.G Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 er det rust på dem? var ikke noe rust sist jeg så på dem. har dem i garasje
Samaraiuz Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 og du e altså ikke interesert i å sende dem i det hele tatt? Kjøper nemmelig den høyre døra om du poster den...
glenn.G Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 og du e altså ikke interesert i å sende dem i det hele tatt? Kjøper nemmelig den høyre døra om du poster den... er redd for att den ikke vil komme fram hel
Samaraiuz Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 og du e altså ikke interesert i å sende dem i det hele tatt? Kjøper nemmelig den høyre døra om du poster den... er redd for att den ikke vil komme fram hel Hva med å surre den inn i 20 meter med bobleplast eller noe sånnt? Skulle vel gå ant å pakke den tilstrekkelig inn tror jeg da!!??=)
glenn.G Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 og du e altså ikke interesert i å sende dem i det hele tatt? Kjøper nemmelig den høyre døra om du poster den... er redd for att den ikke vil komme fram hel Hva med å surre den inn i 20 meter med bobleplast eller noe sånnt? Skulle vel gå ant å pakke den tilstrekkelig inn tror jeg da!!??=) tror jeg aventer litt å ser om noen henter først
glenn.G Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Skrevet Juli 15, 2008 Den er god, si ifra om du ombestemmer deg da;) det skal jeg gjøre
carlhaakon Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 du har ikke noen bilder av dørene da? jeg skulle hatt to dører uten rust og i diamantsvart, er de i den fargen og uten rust er jeg vertfall interisert og jeg kan hente de.
glenn.G Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 du har ikke noen bilder av dørene da? jeg skulle hatt to dører uten rust og i diamantsvart, er de i den fargen og uten rust er jeg vertfall interisert og jeg kan hente de. det skal jeg ordne. tar bilder i morgen
carlhaakon Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 du har ikke noen bilder av dørene da? jeg skulle hatt to dører uten rust og i diamantsvart, er de i den fargen og uten rust er jeg vertfall interisert og jeg kan hente de. det skal jeg ordne. tar bilder i morgen det er bra har en del rust på mine dører så vis desse er like så er det jo biligere nesten en og lakke og ta rusta på mine
Anbefalte innlegg