Gjest Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Konkurranse! Design ny logo til www.st-import.no Først vil jeg si takk til alle mine tidligere kunder, og velkommen til de nye! Firmaet går veldig bra, og jeg føler at folk er fornøyde med å handle styling til fornuftige priser;) Uansett, nå trenger jeg en ny logo - og tenkte at siden det er mange dyktige folk på photoshop m.m her, så vil det være naturlig å ha konkurransen her på bimmers.no Kriterier: 1. Logoen skal innholde "st-import.no" 2. Eventuelt "Styling - Tuning - Import" i tillegg, men det er ikke et must 3. Bør ha en ryddig stil Utvider til VW/Audi i produktsortimentet nå snart, dermed er det ikke et must at det er bilde av en BMW i logoen. Vær kreativ:) Alle forslag er uansett velkomne, det gjelder å skille seg ut! 1. Premie - Sony Ericsonn W890i / eller gavekort 2000,- hos st-import.no Konkurransen løper i 7 dager og begynner straks denne tråden er lagt ut... Lykke til:) send ditt forslag til stig@st-import.no eller stig_flem@hotmail.com Mvh Stig Flem daglig leder St-Import.no
Deep Dish Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Her er 3 kjappe forslag, fargene er tilfeldig og kan selfølgelig endres.! Skal ta meg litt bedre tid i morgen og lage ett par til......
Gjest Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 WOW.. bra respons da:) Bare å komme med flere om du ønsker det. Likte den øverste best av de tre iallefall!
Sir Hofstad Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Men du har jo inbgenting til E34 på siden din Bare vent
ehrnst Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 en logo er så mangt. hva skal den brukes til? Skal den kun være på nettsiden eller andre steder, printes osv? Mener det var jeg som smalt sammen det greiene du har nå faktisk
Sir Hofstad Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 http://no.wikipedia.org/wiki/Logo Feks... Har ikke noe logo nå akkurat.
Deep Dish Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Slenger ut ett forslag til.. Evt. med brun bakgrunn..
Torek Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Slenger ut ett forslag til.. Unnskyld språket, men faen du er dyktig!
Spiritus Sancti Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Fikk litt lyst til å ta fram tegnesakene og tegne en skikkelig smuuth logo, men det har jeg faen ikke tid til nå om dagen.. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå