Gå til innhold

316 comp ombygg???

Annesh
 Share

Anbefalte innlegg

har en slik bil som jeg har fått til å se ganske pen ut, men den går som en gravid skilpadde :P Har enten lyst til å gjøre no fett med den (feks turbo eller ombygg til 323i) eller bare selge den. Har lest lite om folk som har bygd om slike biler til turbo. Vil dette i såfall koste mer enn det smaker?

Like greit å kjøpe seg noe som går bedre?

bilen er dønn strøken, er bare så j.... kjipt at det er en 1,6 :(

Noen tips/erfaringer?

setter pris på alle som kommer med viten er:)

vh

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel til og med bygd v12 i compact,så mulihetene er mange.

Problemet er når det skal godkjennes.

Ja, jeg fikk m meg det :), dritfin m3 ogdå, much propps for giving it soul ;)

unikt...

Alikevel tenkte jeg litt mer sånn på det økonomiske ved feks ombygging til 318ti eller 323i, sett i forhold til å bare selge den :P

bilen er strøken nok verdimessig, så den er verdt ombygging. Men bare hvis det ikke koster sykt mye.. nye bremser/(understell) foringer/bærearmer mm fikser jeg selv i såfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ombygning til 318ti trenger du skivebremser bak og muligens ventilerte skiver forann for å få det godkjent. Skal du ikke godkjenne så kan du jo bare putte motoren rett nedi og begynne å kjøre ;)

Edit: Må få slengt ut noen bilder av gliset da... Alltid glad i en strøken compact :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ombygning til 318ti trenger du skivebremser bak og muligens ventilerte skiver forann for å få det godkjent. Skal du ikke godkjenne så kan du jo bare putte motoren rett nedi og begynne å kjøre ;)

Edit: Må få slengt ut noen bilder av gliset da... Alltid glad i en strøken compact :D

Kan jeg gjøre vett.. Trenger ikke tenke på ledn nett + annet elektrisk?

Takk for svar..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...