Annesh Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 har en slik bil som jeg har fått til å se ganske pen ut, men den går som en gravid skilpadde Har enten lyst til å gjøre no fett med den (feks turbo eller ombygg til 323i) eller bare selge den. Har lest lite om folk som har bygd om slike biler til turbo. Vil dette i såfall koste mer enn det smaker? Like greit å kjøpe seg noe som går bedre? bilen er dønn strøken, er bare så j.... kjipt at det er en 1,6 Noen tips/erfaringer? setter pris på alle som kommer med viten er:) vh Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=60546 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Er vel til og med bygd v12 i compact,så mulihetene er mange. Problemet er når det skal godkjennes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annesh Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 Er vel til og med bygd v12 i compact,så mulihetene er mange.Problemet er når det skal godkjennes. Ja, jeg fikk m meg det , dritfin m3 ogdå, much propps for giving it soul unikt... Alikevel tenkte jeg litt mer sånn på det økonomiske ved feks ombygging til 318ti eller 323i, sett i forhold til å bare selge den bilen er strøken nok verdimessig, så den er verdt ombygging. Men bare hvis det ikke koster sykt mye.. nye bremser/(understell) foringer/bærearmer mm fikser jeg selv i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 For ombygning til 318ti trenger du skivebremser bak og muligens ventilerte skiver forann for å få det godkjent. Skal du ikke godkjenne så kan du jo bare putte motoren rett nedi og begynne å kjøre Edit: Må få slengt ut noen bilder av gliset da... Alltid glad i en strøken compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annesh Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 For ombygning til 318ti trenger du skivebremser bak og muligens ventilerte skiver forann for å få det godkjent. Skal du ikke godkjenne så kan du jo bare putte motoren rett nedi og begynne å kjøre Edit: Må få slengt ut noen bilder av gliset da... Alltid glad i en strøken compact Kan jeg gjøre vett.. Trenger ikke tenke på ledn nett + annet elektrisk? Takk for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå