Sevenord Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1931804 Hvem vet, kanskje noen her som tør satse på noe annet? Utrolig morsom bil! Det nærmeste jeg har kommet denne i ren underholdende kjøreglede må være min gamle E30, denne er bare enda vassere på alle måter Bytte i BMW med rett motor kan være ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Litt mer info og bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Hva lurer du på? Har nevnt det aller meste i annonsen på autodb, noe utover det så er det bare å spørre så skal du få svar Bilen er importert fra Sveits en gang tidlig på 2000 tallet mener jeg. Skal legge ut noen andre bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Usikker på om facebookbilder vises for gud og hvermann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå