vegsir Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 bilen er akkurat eu-godkjent med null feil. det ble i forbindelse med dette byttet bremserør+litt annet småtteri. bilen er i god stand, og starter alltid. er littegranne tikking. bilen er rimelig pen, men noen små rustflekker er det jo på en såpass gammel bil. den er forresten gått ca 320.000km. li løpet av fjoråret ble alt av bremseskiver/klosser byttet, og det ble satt på kn-powerfilter.og byttet noen sensorer,radiator og vannpumpe blei bytta, og bensinfilter+ litt deler i forstillinga.++ det følger med 3 felgsett. 2 17" med sommerdekk. det ene felgsettet er veldig likt brock b1. bare med 6 eiker. er nesten nye dekk på de. på det andre felgsettet er det 1 godt og 2 dårlige dekk + et punktert. og ok pigdekk. pris er ca 40.000. anlegg kan følge med ved pristillegg. det samme kan delebil med manuell kasse.(går for 8000) beklager dårlige bilder. jeg kan nås på 97964229. evt mail: vegsir@yahoo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 flere bilder: delebilen kan sees i bakgrunnen har også bestilt naf-kontroll den 30. bare å sprø hvis dere lurer på noe, eller trenger flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 opp igjen. pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VUF performance Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 har du bilder av bilen med manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 selger muligens ikke radiator fra delebilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VUF performance Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Kan gji deg 2k for mellomaksling til 535 manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 skal prøveå få tatt noen bilder av delebilen. selger den helst ikke i deler da planen min egentlig var å bygge om den andre. noe jeg kommer til å gjøre hvis jeg ikke får solgt min bil innen rimelig tid. litt info om delebilen: det er en polsk/litauisk bil, så derfor ingen vrakpant. sjekka av politiet så det er ikke en stjålet bil. speedometeret sto på 326.000km. vet ikke om det stemmer. det er også gassanlegg på bilen. motoren sviver kun på høy tomgang. sviver fint da. men ikke hvis jeg prøver å gigass eller noenting. så den trenger nok en liten overhaling. og den mangler bensintank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg