xerc Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Hey. Om en liten stund er tiden inne for å handle noe nytt til bimmern. Den ene dempern foran er gåen, så jeg bytter likegreit hele veien rundt. Den er helt original uten noe senkesett osv. Enda. Lurer egentlig på hva som er greit å handle? Jeg har igrunn ikke peiling, men bilstein er vel ett rimelig bra merke? Tenkte på noe senking, men har ikke tenkt noe på hvor mye osv. Vil jo ha bilen kjørbar også Noen som er inne med forslag til hva jeg skal handle? Vil jo ha litt kvalitet på det også. Takk
Glenno Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Har selv bestilt bilstein dempere og H&R fjærer 45mm foran og 15mm bak til min E34 touring fra koed.no. Nå har vel Koed ferie så ikke helt sikker på når de åpner igjen. Bilstein og H&R fjærer er vel gode merke har jeg blitt fortalt og koster vel noen hundre lapper pr stk mere enn orginale. Usikker på type mm senk du får til E34 sedan men du kan jo f,eks sjekke koed.no.
hanshers Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 har tidligere kjørt på bilstein.helt ok dempere.tror de ligger på en ca 1500 per stk.bak. fremme husker jeg ikke helt prisen. men vist u har lyst og senke uten og bytte fjører oxo er det nok ikke annbefalt og ikke senke mer en 40 mm. men da får du en bil som er som du sa.kjørbar oxo.
axor Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 det er IKKE lov å senke mer enn 4mm uten å bytte fjører..
kje Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 IKKE monter originalfjærer! Den feilen har æ gjort, endte opp med nesa i sky. Bokstavelig talt! Bilen ble himmelhøy foran
Glenno Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 det er IKKE lov å senke mer enn 4mm uten å bytte fjører.. Ja men enn kan vel senke med fjærene intill ca 35mm på orginal dempere?
Espen^^ Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 på min e34 hadde eg 50/35mm altså 50mm senk fremme og 35 bak. Den var veldig kjørbar. sku veldig mykje til før eg subba. en det var gule koni dempere bak. men org fremme hehe. ble lurt av selger merket det når eg tok alt av. Går over til coilovers.
xerc Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Skrevet Juli 9, 2008 Skal hverken ha originale fjører eller dempere, så den saken er grei
Hankook Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Jeg har Gule koni framme og bak og vogtland fjærer framme og bak på min, 60/40. Bilen er meget stiv, jeg er i vertfall meget fornøyd med dette opp settet, subber ikke med 230/40-18 et 13. Hvis du kommer over noe som senker mere enn det min gjør må du gi meg en lyd;) er på utkikk etter noe som senker mere.
knut_olestad Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Bilstein og H&R er en sikker kombo Hankook: KAW de leverer opptil 80 mm senk med tuv foran, husker ikke hvor mye det var bak.
MpA Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 www.gsbildeler.no , 3800 får fullt senkesett med godkjente papirer og det var 50/40 senking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå