viplash Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Hei! Jeg skal skifte tennpluggene på bilen min, og lurer på hvem deksel som må av for og gjøre det. jeg har en M50 motor på en 525iA 91 modell. Sitter tennpluggene og coilene under dekselet på fører siden, eller dekselet under ved oljepåfyllingen der?
stianosthus Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Du skal ha NGK BKR6EK http://www.ngksparkplugs.com/part_finde ... id=1439703 Pluggene er montert under coilene som er under dekselet til oljepåfyllingen. Veldig lett å bytte når du har fått av dekselet. Husk å feste jordingskabelen til coilene igjen når du er ferdig. Den eneste utfordringen kan være den innerste pluggen mot torpedoveggen, kan være ganske trangt å komme til, men absolutt ikke noe stort problem. Lykke til
viplash Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 Ok, da var jeg et problem mindre. Da må jeg bare ha en pluggnøkkel
stianosthus Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Pluggpipen ligger i verktøysettet på innsiden av bagasjelokket, hvis noen ikke har rotet den bort Tynt langt stålrør med et hull i toppen, den er perfekt til å bytte plugger med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå