MKE28 Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Da jeg ikke har tid til planlagt prosjekt, selger jeg motoren videre. Den er 1. generasjon 3.5L, så er fra sent -70 tidlig 80-tallet. Topp og lagere byttet for noen år siden. Bruker ikke noe spes. med olje og tikker ikke. (Ifølge forrige eier...) Svinghjul, clutch og trykkplate er blitt byttet. Selges komplett med girkasse, hjerne og ledningsnett. Står på pall, klar for levering. (Bærum) Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKE28 Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 kr. 5000,- eller evt bytte i noe morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Hei. Girkassa til motoren er den 5 trinns eller 4?? Er ellers alt med? Har du bilder av motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Hva med å svare på spørsmål..? Er seriøst interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKE28 Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Du har fått PM og flere bilder av motoren 5-trinns kasse og alt følger med, bare å sette rett inn. Ble brukt i en annen bil helt til for noen måneder siden. Nytt svinghjul og clutch. Legger ut noen bilder her også: Er åpen for bud, men hadde tenkt rundt 5K. Kan også byttes i E30-deler Felger, senkesett, sportsstoler etc.... kom med forslag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKE28 Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Gamle motoren min dette? Motoren fungerer helt greit! har mistanke om at den er chippet også, da den gikk bedre enn den som jeg har nå i min! Og den brukte meget lite olje, ikke noe blå røyk eller noe.. ga deg en bump nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AZMAZ Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Er det løst clutchhus på girkassa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 er mere respons i 1 gen m30 pga større borring og mindre slaglengde.. har også hatt en slik motor i min e28.. morsom motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKE28 Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Gamle motoren min dette? Motoren fungerer helt greit! har mistanke om at den er chippet også, da den gikk bedre enn den som jeg har nå i min! Og den brukte meget lite olje, ikke noe blå røyk eller noe.. ga deg en bump nå Takk for bump Stemmer at det er den jeg kjøpte av deg, ja Har lagt E28-prosjektet på hylla. Men har akkurat kjøpt meg en E30 320 som trenger litt bedre motor. Så veier litt frem og tilbake om jeg skal beholde motoren og putte den i E30`n. Kan bli et slit å godkjenne, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKE28 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå