Gå til innhold

BMW 525 E28


MKE28
 Share

Anbefalte innlegg

1981-modell 525 selges pga tidsmangel.

Er et prosjekt, da bilen er demontert for videre oppussing. Har desverre ikke tid til denne, så den selges som den står. Den var nesten komplett og kjørbar før demontering. Alle demonterte deler følger med. Motor starter og går pent.

Er rust i torpedovegg, noe i gulv og flere hull i bagasjerom bl.a hjulbrønn. Utvendig har den noe rust i hjulbuer. Må påregnes noe sveisejobb.

Gulvteppe mangler + førerstol. (Passasjerstol er montert på førersiden nå.)

Skiltene står på, men årsavgift er ikke betalt og skulle vært på EU ifjor.

Bilen står i Bærum og må hentes der.

HBO kr. 4000,- :wink:

Kan også byttes i et eller annet morsomt. Kom med forslag...

48xim5dqfs8q6vntyalo.jpg

i1sj7j7y7fvi5c356fld.jpg

37jydcm2y5vrocgakp5g.jpg

fwz1vjwjjehgoqmy2evs.jpg

5meo3iu6m8r94xqpyscw.jpg

krzyt5jf8xml2ry9ean9.jpg

vrshhy5hk25do5gfbyp3.jpg

xlccg7nweqlk7poepl6v.jpg

rnk3ysgkqq0tf7gxgk5j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en original leppe til Pre-facelift. Mener den også satt på alle Liebig bilene. Den er ikke å få tak i ny fra BMW lengre.

Kjøp bilen, knut. Så bygger du om til 525/528i og bruker leppa på din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er den solgt? hva er det som er gjort med den?

Den er ikke solgt ennå, nei. Jeg har bare demontert bilen og begynte med å slipe rust i hjulbuer. Stoppet opp da sveising måtte til både utvendig og innvendig og mine kunnskaper på det feltet er begrenset :wink:

Forrige eier har kappet fjærene og bygd om eksosen noe. Er fjernet en lyddemper og sveiset sammen igjen.

Bilen var kjørbar når jeg hentet den, så det trengs egentlig bare å ta rusta og montere det som er demontert.. Har delene liggende, men har ikke tid til å sette den sammen... Nytt prosjekt venter :)

Den egner seg kanskje mest som delebil, men ingenting er umulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha for den frontleppa?

Er åpen for et fornuftig bud :wink:

Siste festet på høyre side er ødelagt, men går an å fikse til noe der. Er en skrue med firkanthode som sitter faststøpt i spoileren som har blitt revet av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av deler som jeg har demontert følger med, ja. Som sagt så var den kjørbar før demontering og alt elektrisk virket. Det som mangler er teppe og førerstol + frontspoiler hvis den blir solgt før bilen forsvinner.

Som sagt så er det rusta som er største utfordring her.

Har vinterdekk på felger ja, ukjent hvilken stand dekkene er i. Kan få sjekket det imorgen når jeg skal på verkstedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgt?

er bilen kjørbar hjem eller må den hentes på henger?

mvh

Thorbjørn R

Frontspoileren og kanskje felgene er solgt. Men bilen er fortsatt til salgs :wink:

Har montert på utvendig lamper og instrumentpanelet igjen, men bør nok hentes på henger, ja..... Står igjen invendig montering ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...