torodd Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Automatkassa på bilen min er ikke helt god, girer litt merklig fra 4 til 5, den frir litt før den girer. Så jeg er på jakt etter en ny før den ryker helt. Det jeg lurer på er hvilke kasse står i min bil...eller det vet jeg,for det står på skilte som jeg tok av... Men hvilke av disse nr er det som identifisere min kasse... Er en på forumet som skal slege denne kassen. har stått i en 92" 320 uten vanos. jeg har en 98" 320 med vanos. Så det jeg da lurer på er: kan jeg bruke denne kassen...
Astri Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Begge e jo 5-hp18 da. Men det e sikkert andre ehr inne som kan gi deg et bedre svar enn dette...
Sir Hofstad Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Begge er "like", men den med sort merkelapp bruker dexxronIII og den andre ESSO ML-T (f) eller noe livstidsolje som holder dårligere enn dexxronIII og koster en smal formue mer... Kjøp kassa og fyll Castrol Transmax-Z.
torodd Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 hei, er dette noe du er helt sikker på? (eller veldig) jeg var innom bmw i dag (hadde med id merkene + chassi nr til bilene) og di kunne verken bekrefte eller av bekrefte om jeg kunne bruke aut-kassa... men di kunne bekrefte det du sa om oljene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå