Gå til innhold

Grøftelys spørsmål på e34


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Eg lager en tråd om det her og eg, sjøl om eg har spurt om dette i tråden min og.

Me kikka litt mer rundt grøftelysa og da fant me ut at jeg har ikkje relê til grøftelys. Selv om bilen kom med grøftelys originalt. (se utstyrslista jeg la ut tidligere) Og ikkje kunne me finne noe sikring til grøftelysa heller. Det ligger ledningsnett til grøftelys og alt, men de funker rett og slett ikkje.

Da lurte eg på; E det nødvendig med relê eller sikring til grøftelysa? Om eg legger opp ny ledning opp til bryteren, går det bra uten relê, eller kommer det til å bli for varmt og kanskje smelte/kortslutte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det står det i utstyrslista mi at den kom med det originalt, men om de har bytta sikringsboks etter at den var krasja aner eg ikkje. Det må ha skjedd før den kom i mine hender. Er det noen annen plass det releet kan ligge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt kverulant.. hehe Men jeg kan overhodet ikke tro at hele lasten til grøftelysene går igjennom bryteren. Dette må være relèstyrt, slik alt annet av utstyr som er på bilen. Noen som sitter med el-skjema for dette ? Haynes på nett. f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...