Astri Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Eg lager en tråd om det her og eg, sjøl om eg har spurt om dette i tråden min og. Me kikka litt mer rundt grøftelysa og da fant me ut at jeg har ikkje relê til grøftelys. Selv om bilen kom med grøftelys originalt. (se utstyrslista jeg la ut tidligere) Og ikkje kunne me finne noe sikring til grøftelysa heller. Det ligger ledningsnett til grøftelys og alt, men de funker rett og slett ikkje. Da lurte eg på; E det nødvendig med relê eller sikring til grøftelysa? Om eg legger opp ny ledning opp til bryteren, går det bra uten relê, eller kommer det til å bli for varmt og kanskje smelte/kortslutte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Bruk relé og sikring. Å legge opp nytt ledningssett skal vel gå fort det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Joda, kanskje for de som kan det, men det er ikkje lagt opp til noe rele i sikringsboksen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Om den kom med det orginalt så er det vel bare plug and play etter du har puttet inn sikring ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Jo det står det i utstyrslista mi at den kom med det originalt, men om de har bytta sikringsboks etter at den var krasja aner eg ikkje. Det må ha skjedd før den kom i mine hender. Er det noen annen plass det releet kan ligge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 det relè'et ligger i sikringsboksen. Om det ikke er der kan du bare legge opp nytt, er ikke så mye stress egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hmm, kanskje ikkje for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Har du bryteren i bilen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Ja den e der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 da er jo det meste allerede gjort, se i sikringsboksen etter en relesokkel som ikke det står et rele i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Det e jo ikkje noe ledig sokkel. Prøvde å si det, men ante ikkje ka det heter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Hadde problem med tåkelysene på min e34, eg måtte bare kjøpe et tåkelyslednigssett på biltema, for styringen til tåkelysene ligger inne i en hjerne i sikringsboksen som koster ca 3000 ny:( det er ikke noe eget rele til tåkelysene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 Ka kosta et sånn sett da? Va det vanskelig å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 For å være litt kverulant.. hehe Men jeg kan overhodet ikke tro at hele lasten til grøftelysene går igjennom bryteren. Dette må være relèstyrt, slik alt annet av utstyr som er på bilen. Noen som sitter med el-skjema for dette ? Haynes på nett. f.eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå