Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 60 W hb3 pære i fjærnlyset på min E39. Jeg synes lyset både fjern og nær er heller dårlig. Glassene er litt matte så skal bytte dem, håpder det hjelper en del.

Det er hb3 pære i fjernlyset. Denne finnes og i 100W.

Vil reflektoren klare dette eller vil den brennes etterhvert??

Skrevet

ok, men om det kun er ledningsnettet som kan bli skadet, kan jeg oppgradere dette. Eller blir det for varmt for reflektoren.

Fjernlyset er ganske mye dårliger enn det jeg er vant med (volvo 940)

Nærlyset er ikke helt topp det heller.

Hvor mye bedre blir det av å bytte glass?

Skrevet

Det blir veldig mye bedre av å bytte plastglasset, eller poloere det opp. Fjernlys på E39 mener ihvertfall jeg at ikke er noe dårlig, men da igjen så har jeg bare kjørt e39 med orginal xenon

Skrevet

Kjøp deg xenon kit til fjernlysa dine da! med 50W ballast! Da får du sinnsyke fjernlys som bruker mindre strøm enn dine 60W halogenpærer ;-)

Skrevet
ok, men om det kun er ledningsnettet som kan bli skadet, kan jeg oppgradere dette. Eller blir det for varmt for reflektoren.

Fjernlyset er ganske mye dårliger enn det jeg er vant med (volvo 940)

Nærlyset er ikke helt topp det heller.

Hvor mye bedre blir det av å bytte glass?

Nå har vel Volvo i alle år hadde ganske kraftige lys, - iallefall når man møter dem, så du får ha velkommen til de normales verden. Glass-skifte vil vel først og fremst gi deg et renere lys, men den største forskjellen får du nok først om du oppgraderer til xenon.

Glødepærene dine er ikke gamle og gulnet eller noe slik da? De mister jo litt effekt med alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...