patte Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 hmm skulle hatt et bagarselokk, og side dører. dette må vere rust fritt siden det jeg har er spist opp av rust jeg har fått bytta bagsje luka fikk jeg bytta pga min var dte rust hull i og skal se hva jeg skal gjøre med fører døra hehe har samma feila xD
carlhaakon Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 hmm skulle hatt et bagarselokk, og side dører. dette må vere rust fritt siden det jeg har er spist opp av rust jeg har fått bytta bagsje luka fikk jeg bytta pga min var dte rust hull i og skal se hva jeg skal gjøre med fører døra hehe har samma feila xD åja så du skal ikke selge noe av det? noe anna du skal selge da?
patte Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 hmm skulle hatt et bagarselokk, og side dører. dette må vere rust fritt siden det jeg har er spist opp av rust jeg har fått bytta bagsje luka fikk jeg bytta pga min var dte rust hull i og skal se hva jeg skal gjøre med fører døra hehe har samma feila xD åja så du skal ikke selge noe av det? noe anna du skal selge da? hat et styling sett jeg skal selge vis du er int front fanger sideskjørt og bak fanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå