A. Larsen Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Update, noen ganger går den helt fint helt til jeg stopper den da vil den ikke starte. Har latt den gå til riktig temp den ene gangen mens jeg lufta rad og kjørt en annen gang. Har jeg først ¨fått start kan jeg starte den en 2 3 ganger etterpå men så¨er det slutt. Hva tror dere om noe diagnoseutstyr`? Nå har jeg bare kobla alt av motoren og ikke merka noe å sliter litt når det skal inn igjen, noen som har en oversikt? Hva som skal hvor osv? EDIT: sliter nå med å få start. tror kontaktene er riktig. når jeg slår på tenninga så durer det i tomgangsregulatoren., men hører aldrig noe fra bensin pumpa.
A. Larsen Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Skrevet Juli 10, 2008 tror ikke den får bensin heller, hvordan tvangskjører jeg pumpa`\?
haavard Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Du har en ledning som er kledd i svart strømpe, men hvis du spretter opp så er den rød. Denne kan lett tolkes slik at den skal til jord, men den skal ha spenning.
A. Larsen Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Skrevet Juli 10, 2008 hvor? bak under setet? måleren fungerer heller ikke jeg flyttet hele tanken med pumper og måler i over til den andre.
A. Larsen Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 disse sliter jeg med 1 tror jeg vel at er den umerkede ledningen, 2 og 3 er vel enten grønn eller rød. det er disse som sitter foran. en plugg og en lenger svart. 4 og 5 er jeg ganske sikker på at er riktig. Tror det er hall givere. den ene sitter på hjulet foran (det med tagger) den andre går til kammen øverst.
Fliid Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 Jeg skjønner ikke en dritt av tråden din. Har en M50B25 motor stående her, komplett. Men når du kommer med " en plugg og en lenger svart". Ja, da er det nesten umulig og hjelpe deg. Kom med bilder !
Fliid Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 For og prøve og gjøre dette forståelig; 1 = tomgangsregulator. farge: hvit/grønn, hvit/rød, hvit/gul 2 = Om du har koblet denne feil så vil ikke motor starte. Det første du prøver uten og feilsøke er og bytte om denne med nr 3. 3= Om du har koblet denne feil så vil ikke motor starte. Det første du prøver uten og feilsøke er og bytte om denne med nr 2. 4 = temp til instrument. farge: Denne har du koblet riktig 5 = temp til hjerne. farge: Denne har du koblet riktig
A. Larsen Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 sliter nå med å få start. tror kontaktene er riktig. når jeg slår på tenninga så durer det i tomgangsregulatoren., men hører aldrig noe fra bensin pumpa. fint om noen som skulle til rudskogen kunne sett på det. Noen som vet hva jeg må gjøre?
A. Larsen Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 Hvilke signaler fra hva trengs for gnist på plugg?
A. Larsen Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 er det steder jeg kan måle, at er ok for å feilsøke?
A. Larsen Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 Jeg bytta om de to pluggene du sa og fikk start. Så startet jeg og stoppet fler ganger, bla servo lekkasje. Det site jeg gjorde var å svinge om for å lufte servoen. Så stengte jeg motoren og satt på fronten. Nå starter den ikke.
A. Larsen Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Skrevet Juli 15, 2008 Turtelleren danser også noen ganger hvilken sensor er dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå