Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Raste den satans diffen istad. Var bare kronhjul og pinjong som fortsatt satt fast. Nei, jeg kødder ikke. Hadde tilogmed knekt av i støpen innvendig, så diffhus biter falt ut.

Kan jeg bruke 328 diff på min 320? Trenger jeg da evnt. bare 325/328 drivakslinger?

Hva passer omhverandre osv. av diff på E36?

Skrevet
:applause: Samme diff som jeg skrudde av for ikke så lenge siden? hehe. Måtte bare. Skulle gjerne informert om hva som passer, men så dypt inne i E36 verden er jeg ikke.
Skrevet

Du har jo skrevet dette i tråden jeg hadde for litt siden.

Monterte manuellkasse i bilen min. Da brukte jeg mellomaksel fra en 325. Den ble for kort, så måtte sette over bakre del fra min gamle mellomaksel. Raste diffen og kjøpte 325 diff. Målte di, og så da at 325 diffen er lengre. Kjenner også andre som har gjort denne "moden" og mellomakselens bakre del måtte skiftes.

Er ihvertfall mine erfaringer.

Slik jeg gjorde det når jeg rasa diffen på min 320, var å kjøpe diff av den større typen. Da måtte jeg sette på andre drivaksler. Dette var US type, så den kom med 4 bolter i enden.

Skrevet

OLEZZ: Tenkte på å få et oversiktisbilde over alt som går om hverandre :)

Har igrunn ordna med diff nå! Skal til Fredrikstad og hente. Går det skeis er jeg interessert i den 316 diffen i Indre Østfold!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...