Lilleng Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Har en BMW E36 318i sedan tidlig 91' modell. Skulle koble anlegg og fant derfor ut at bilen var full av vann under gulvet.... Hele gulvteppet tappet vann som en svamp om du tok i det. Regner med at jeg må skifte ut gulvet iallefall, og finne ut hvor det lekker... På EU-godkjenningen ble det sagt at de hadde tatt seg av det, men tydeligvis lekker det mye et sted allikevel. Noen som har opplevd lignende? Evt hvor mye koster et nytt gulvteppe? Så må jeg jo også fjerne rusten... regner med at det har vært sånn en stund og at det har rusta ganske mye... så er vel ikke noe å drøye det her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 et lite tips får å trekke ut mest mulig vann; kjøp noen pakker med bleier og legg de det er vått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleng Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Da prøver jeg det! Men hvordan finner jeg lekkasjen? Noen vanlige steder jeg bør sjekke ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellsigvald Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 ja mest sansynlig lekker front ruta di. det bør du sjekke først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleng Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Er egentlig helt amatør når det gjelder bil... kunne noen forklare fremgangsmåte og hvordan jeg på best måte tetter igjen lekkasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå