Brekke Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Brukte, er ikke sikker på hvor langt de har gått. men funker fint! Passer: 316, 318. 318d og 318is Tuv papirer følger med... Bilder kan fikses på Mandag! Kom med Bud.
Kai-P. Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Da kan vi jo begynne med 300, bilder av bil med fjærer montert hadde vært fint.
Brekke Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 jeg har vært på ferie i helga, så har ikke sett svara før nå. Det er vanskelig å vise fjærene på bil når de bare ligger i garasjen, men 60/40 er jo ganske vanlig så kan noen andre legge opp et bilde? Budene begynner å bli bra jeg kan sende til torsdag for det høyeste bude
Kai-P. Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Legg merke til at jeg bor ganske nærme dersom du ikke orker å sende fjærene, kan eventuelt også være villig til å gå opp litt i pris.
Brekke Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 så at du bodde i nærheten nå, jeg jobber jo også i tønsberg, men fjærene er jo ikke akkurat helt strøkne i lakken de er jo brukt, men henter du de for 500kr så får du de. de skal funke helt bra men jeg kjøpte coilovers pga 2 av demperne mine hadde tatt kvelden derfor jeg ikke bruker de lenger.
Kai-P. Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Hvordan blir det seende ut med fjærene da? Mye klaring mellom dekk og hjulbue? Du har ikke et bilde av bil med fjærene montert?
Kai-P. Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Jeg tar dem for 500, send meg en PM med telefonnummer så slår jeg på tråden, da kan vi avtale tid og sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå