NINK Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Det drypper kjøleveske og må etterfylle annenhver dag, mao lekkasje. Prøvde å titte under, men det er ganske trangt og vanskelig å se. Selve radiatoren virker tett og kjølevesken ser ut til å komme fra nedre del av av motoren på venstre side foran da kjølevesken på en eller annen måte treffer den lufteslangen som fører luft til bremsene som ligger i dette området,. Er det noen slanger med kjøleveske i dette området? I og med at det bare drypper litt kan det muligens være en sprekk i en slange eller en løs slangeklemmer? Eller kan det være noe mer alvorlig mon tro?
NINK Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 Jadda, fant lekkasjen, og det var på radiatoren, øverst på venstre side, rett under der den tykke slangen går inn. Hullet er på størrelse med en nål, så det kommer en syltynn stråle ut. Noen som vet hvordan man kan reparere dette? Eller om noen verksteder gjør slike ting? Blir for dumt å kjøpe helt ny radiator pga et slik knøttehull....
kjellsigvald Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 radiatortett selges på de fleste bensinstasjoner, funker veldig bra , og holder permanent.
NINK Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 Tusen takk for råd....da skal det repareres Nå stikker jeg utenlands og skal disponere en S4-4.2 - litt svikfult overfor BMW, men blir interessant å sammenligne gammel BMW V8 mot ny Audi V8....har på følelsen at jeg faktisk kommer til å savne Bimmern mens jeg er borte.......gamle biler har liksom litt mer sjel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå