Gå til innhold

Problem med Vindusheis E36 Coupe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en E36 Coupe der vindusheisen har sluttet å fungere mens vinduet var nede. Noen som har forslag på hvordan jeg kan få dette opp på en manuell måte?

Prøvde å se litt på det i går men virker som det meste er popnaglet fast hvis jeg ikke overså noe da :)

Skrevet

På min Bil som er make te din er d bare te og røske ut hele innsiden av døren. Der er de festet med noen små plastklips saker. Noen kommer te og knekke men du trenger ikkje alle finker med 1/4del te nødløsning :)

Skrevet

tenkte egentlig på det som var på innsiden av dørtrekket. ;)

Men har snakket med bmw i tromsø for en liten stund siden å dem mente man kunne ta heisen opp manuelt med å bruke en unbrako på elektro motoren for å få den opp. :)

Skal ta å se om jeg finner ut av dette :)

Skrevet

Ser ut som jeg må ta å borre opp naglene for å ta av hele vindus saksen for å få tatt vinduet opp manuelt. Virker tungvindt å måtte gjøre det hvis vinduet skulle finne på å streike når det er nede :P

Noen som har erfaring med e36 coupe vindusheis?

Skrevet

Må nok borre opp naglene ja. skruvene til å bytte motorn ligger på baksiden.

på takluka er d jo hull til umbrako, men har ikke sett det på vindusheisene nei..

du kan jo prøve å gi strøm direkte til motor fra et annet batteri for å se om motorn går å det ikke bare er et ledningsbrudd, gåen bryter eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...