cube Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Hei, har en E36 Coupe der vindusheisen har sluttet å fungere mens vinduet var nede. Noen som har forslag på hvordan jeg kan få dette opp på en manuell måte? Prøvde å se litt på det i går men virker som det meste er popnaglet fast hvis jeg ikke overså noe da
Till Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 På min Bil som er make te din er d bare te og røske ut hele innsiden av døren. Der er de festet med noen små plastklips saker. Noen kommer te og knekke men du trenger ikkje alle finker med 1/4del te nødløsning
cube Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Skrevet Juli 10, 2008 tenkte egentlig på det som var på innsiden av dørtrekket. Men har snakket med bmw i tromsø for en liten stund siden å dem mente man kunne ta heisen opp manuelt med å bruke en unbrako på elektro motoren for å få den opp. Skal ta å se om jeg finner ut av dette
cube Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Skrevet Juli 10, 2008 Ser ut som jeg må ta å borre opp naglene for å ta av hele vindus saksen for å få tatt vinduet opp manuelt. Virker tungvindt å måtte gjøre det hvis vinduet skulle finne på å streike når det er nede Noen som har erfaring med e36 coupe vindusheis?
Rogern Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Må nok borre opp naglene ja. skruvene til å bytte motorn ligger på baksiden. på takluka er d jo hull til umbrako, men har ikke sett det på vindusheisene nei.. du kan jo prøve å gi strøm direkte til motor fra et annet batteri for å se om motorn går å det ikke bare er et ledningsbrudd, gåen bryter eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå