A. Larsen Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Hei jeg har en 92 325 delebil og en 91 316 som jeg bruker. Det store prosjektet nå går på å få start på dette. Dere synes kanksje ikke det er så stort, men jeg sliter kraftig. Alt fungerte i 325. fusket litt på lavt turtall men ellers fin Jeg byttet også tank da denne var lekk på min 316 i. Jeg har ikke byttet sikringsboks eller koblet til lamda enda. Kjølesystem er heller ikke koblet. Problemer. Jeg koblet ledningsnettet av motoren og får flere stikk til overs nå. Bensinmåleren fungerer ikke. (beveger seg litt). Det kommmer ikke bensin til "railen" over dysene. Kunne ikke se gnist på plugg. men var ikke vant til å teste en slik coil. Hvordan kan jeg feilsøke. Fler bilder av mine problemer kommer. Edit: sliter nå med å få start. tror kontaktene er riktig. når jeg slår på tenninga så durer det i tomgangsregulatoren., men hører aldrig noe fra bensin pumpa. fint om noen som skulle til rudskogen kunne sett på det. Noen som vet hva jeg må gjøre?sliter nå med å få start. tror kontaktene er riktig. når jeg slår på tenninga så durer det i tomgangsregulatoren., men hører aldrig noe fra bensin pumpa. fint om noen som skulle til rudskogen kunne sett på det. Noen som vet hva jeg må gjøre?sliter nå med å få start. tror kontaktene er riktig. når jeg slår på tenninga så durer det i tomgangsregulatoren., men hører aldrig noe fra bensin pumpa. fint om noen som skulle til rudskogen kunne sett på det. Noen som vet hva jeg må gjøre?
A. Larsen Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 disse sliter jeg med 1 tror jeg vel at er den umerkede ledningen, 2 og 3 er vel enten grønn eller rød. det er disse som sitter foran. en plugg og en lenger svart. 4 og 5 er jeg ganske sikker på at er riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå