Bimmerlars Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 De med sort bakgrunn uten xenon til E36. Er det bra lykter? Eller blir det dugg og svake ringer osv osv? Tenker på de til 2600,- eller hva det var de kosta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 mulig jeg tar feil, men selger ikke styling-tech akkurat samme lyktene for 2200 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Nei, Styling-tech sine deler ringen i bånn, så de er ikke like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Har disse på e36, men ikke brukt de nok til å sette meg opp en erfaring. Men tror lyktene er ganske gode, blinklysa som følger med dogger hvertfall når man vasker bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Følger ikke med blinklys på de jeg kjøpte. Montert de i dag. Sammen med klarglass blinkere og grøftelys, begge i sort. Ble veldig tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Kan disse godkjennes hos BT? Da det er E-merking og alt i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Kan disse godkjennes hos BT? Da det er E-merking og alt i orden Jeg hadde slike på en e36cab og fikk aldri noe problem med det, og de gikk rett gjennom EU-godkjenningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Men du var ikke å godkjente det? Noen verksteder ser nok gjennom finga på sånt, men er værre om man blir stoppa langs veien. Da blir man nok kalt inn til full teknisk om du møter på rette idioten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Men du var ikke å godkjente det? Noen verksteder ser nok gjennom finga på sånt, men er værre om man blir stoppa langs veien. Da blir man nok kalt inn til full teknisk om du møter på rette idioten Jeg godkjente ingen ting hos BT. Sålenge det står E merking på de skal det vel ikke ha noe å si. De har jo alle funksjonene som kreves på en eventuell kontroll. Politiet sa heller aldri noe på de. Det begynner jo å bli vanlig med bmw'er med slike. Verre med en civic med neon blåe ringer og klesstativet til mor på hekken. Da er de nok mer vrien Om det er nødvendig kan jeg ikke svare på men det jeg vet er at det noen ganger er ettere å få tilgivelse enn tillatelse Og vet om flere biler som har det som heller ikke har hørt noe på det. Så sjangsen for å få pes for det vil jeg si er liten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Ja, får håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå