jensemann23 Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 i dag fikk jeg altså pakken fra koed med masse deler til ombyggingen. De hadde strødd alle delene utover en europall og dekket med papp. Det manglet flere deler, og pappen var ødelagt flere steder. Muttere lå strødd utover pappen oppå pallen og det manglet flere , pluss et motorfeste og muligens lere ting jeg ennå ikke har oversikt over. Hva gjør jeg med dette? Det er for dårlig. Håper de dekker det og sender nye deler, jælvlig surt, fordi de har ferie til 28 august. Og jeg skal begynne nå....
Simen! Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 forbanna surt de bør i det minste erstatte de delene som er borte!
jensemann23 Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 sykt at de ikke pakket smådelene inn i mindre kartonger under... Bare lå strødd utover inni den store pakka med stort hull i:S
jensemann23 Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 hvis noen har et sånn gummi motorfeste å avse til m50 E36 så kjøper jeg det gjerne for en billig penge:) Kosta 180 pluss mva hos koed brukt.
Glenno Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 Koed er proffe og har standard som andre firmaer også bør følge med tanke på service. Ta kontakt etter ferien så er jeg helt sikker på at de vill ordne opp. De gutta leker sikkert men er seriøse som firma.
Spiritus Sancti Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 De ordner nok opp, men jævlig surt ja.. De har bare ferie til 28. juli da..
pbk Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Hvis du fortsatt har kassen og pallen kan det kanskje være greit med et bilde eller tre for å vise hva du snakker om - ved reklamasjon, altså.
LordPalo Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Ved mottak av pakker så sjekk alltid pakken for eventuelt utvendige skader, og før dette opp på mottaks seddelen. Ta gjerne bilder for å dokumentere skaden/mangelen.
jensemann23 Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 pallen ble liggende igjen på posten desverre. FIkk den ikke inn i bmw'en:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå