TheBirg Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Leser mange steder om at det er spray på markedet..... Men hvem har det ? Søker etter et sted og skaffe det i morgen i oslo\akershus\follo distriktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Går ut fra det er klima-anlegget du snakker om!? Wurth har slik spray... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigern1984 Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Skift coupe-filter. Det tok i allefall knekken på min våt hund lukt. Mekonomen har tre pack filter til e39 for en 700.lapp. De har sikkert til andre modeller også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Ja, det er snakk om AC. Takker for tips. Wurth er vel stengt på lørdager ? (Men sjekker opp det til uka om jeg ikke får tak i noe annet) Filterene er forøvrig byttet til kullfibervariant. Jeg vet det er bakterier så det er spray jeg skal ha. En slik en : Men norske forhandlere er litt for anonyme av seg http://www.belladd.dk/log/belladd/library/AClsblad.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Bilxtra har AC rens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXX0n Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Vi har det på Torshov, som funker veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Har handla på Torshov bilrekvisita i Ski idag... Kosta bare 149,- for burken som var nok til 2 behandlinger... Jeg satt alle penga på 1 behandling jeg Skal oppdatere når jeg får sjekket ut resultatet i praksis til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå