Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallais

Jeg har nylig kjøpt ny bil, en 2004 520iA, og jeg fikk låne en 2005 mod 525dat imens de klargjorde bilen min til levering, å merket det at den 525`en var lettere på rattet enn min bil? litt rart eller?

ett spørsmål til med det samme: bavaria kjøpte 4 nye felger og 2 nye dekk, og de 2 gamle dekkene var det bra mønster i, men de støyer veldig mye ved oppbrems og i sving.... kan jeg forlange at de bytter disse??

Skrevet

noen måte å konstatere at servoen er gåen da? har bedt de se på det over helga her nå.

galt å galt , de bråker, sikker pga hard gummi.. men det er irriterende når de skiftet ut 2 dekk og 4 felger... hvorfor ikke ta de 2 andre liksom

takker for svar forresten=)

Skrevet

noen måte å konstatere at servoen er gåen da? har bedt de se på det over helga her nå.

galt å galt , de bråker, sikker pga hard gummi.. men det er irriterende når de skiftet ut 2 dekk og 4 felger... hvorfor ikke ta de 2 andre liksom

takker for svar forresten=)

Skrevet

Jeg har jo en del eldre bil og når min ble hardere på rattet enn det jeg var vant til var det og en ulyd når jeg svingte,byttet servoolje og den var fin igjen.Kan være noe annet enn servo og for all del.Jeg er ingen mekaniker ;)

Ang felgene og dekk er det vel muligens en økonomisk grunn at de ga deg 2 nye og 2 brukte.

Kjøpte du ett felg og dekksett av dem?Og de ga deg brukte dekk?Da sparte vel du på det,hvis ikke ville jeg ha forlanget nye dekk pronto!

Skrevet

okei, det er ingen ulyd fra servoen men den er bare merkbart tyngre enn den andre bilen jeg lånte. jaja, de får vertfall se på det=) garanti er en fin ting=)

helt klart en økonomisk grunn=) men jeg vil bytte dekkene fordi de bråker så mye.

noen som vet hvor man kan lese av på dekkene hvilken uke og år de er produsert?

Jeg kjøpte ikke noe felgsett av de, men når jeg sa at jeg ville ha bilen så sa jeg at de skulle bytte de ut fordi de gamle var fulle av skraper og de var skeive. så de var med i prisen for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...