E36Cab1 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 En bil du har kjøpt ferdigbygd dette? Gratulerer anyway! Hva er det som står igjen på denne da,foruten å finne årsaken til at den ikkje starter?
Ceylon Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Det som var gjort er å senke traversen og sette nedi motoren kobet til det elektriske..... Masse småting som radiator,bremser , diff.... osv har jeg gjort. Det viste seg at pakningene rundt pluggene under topp dekselet ikke var montert, så når jeg startet opp sisst havnet det olje nedi pluggene. Dette medførte at motoren fjusket, og til slutt stoppet. Coilen røk pga dette. Men har skiftet den og men det hjalp ikke... Dette er eneste som står igjen på bilen.
E30_Dale Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 For å få 735 diff på E30 så må du ha sviktstålaksler fra ppf og E34/E28 drivknuter tror jeg det var.
Ceylon Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 For å få 735 diff på E30 så må du ha sviktstålaksler fra ppf og E34/E28 drivknuter tror jeg det var. Ja derfor jeg vurderer selge 210 diffen siden jeg har en e30 stor diff på no. Må og lage til feste til lokket og dreie av noen mm på e34/28 navet som og må til for at det skal passe.
|Ole| Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Gøy Kjekt med bil som går uten turbo sus og dump ventil evt tilbakeslags filter
thorbis Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 halla. du ossen radiator har du brukt? mvh Thorbjørn R
Ceylon Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 halla. du ossen radiator har du brukt?mvh Thorbjørn R Jeg har brukt 540 radiator
Ceylon Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 fått start no ? Jepp... Men gjenstår å få tak i dynamo. Den som står på lader bare 9 volt.
jelpoole Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 dette ser veldig bra ut! Si ifra hvis du har tenkt til å selge den "stylinga" som er på bilen på bildene på side 1... prøver å få e30n min fin igjen:)
Ceylon Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 dette ser veldig bra ut!Si ifra hvis du har tenkt til å selge den "stylinga" som er på bilen på bildene på side 1... prøver å få e30n min fin igjen:) Har noe styling liggende hvis du trenger ... Det skal hvertfal ikke noe ant enn m-tec eller alpina på min hvis det skjer Vet den ser helt "morfar" ut slik som den er... men slipper å bli stoppet unødvendig mye. og siden motoren har ett par hk mere enn b20`n er det litt betryggende.
Torek Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 dette ser veldig bra ut!Si ifra hvis du har tenkt til å selge den "stylinga" som er på bilen på bildene på side 1... prøver å få e30n min fin igjen:) Har noe styling liggende hvis du trenger ... Det skal hvertfal ikke noe ant enn m-tec eller alpina på min hvis det skjer Vet den ser helt "morfar" ut slik som den er... men slipper å bli stoppet unødvendig mye. og siden motoren har ett par hk mere enn b20`n er det litt betryggende. Får det jo nesten ikke råere enn du har det nå da Bilen ser jo ut som en vanlig sliten E30, men det er jo før du trår høyreplata i bånn. Sleeper Finnes ikke noe morsommere!
Ceylon Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 jepp, tenker det samme. Forrige bilen min med HK var en burgunderrød sierra stv med "13 felger... Doble webber turbogassere og 1.2 bar på. Gøy å se trynet på de stakkar løkene som ble kjørt ifra...
Torek Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 jepp, tenker det samme. Forrige bilen min med HK var en burgunderrød sierra stv med "13 felger... Doble webber turbogassere og 1.2 bar på. Gøy å se trynet på de stakkar løkene som ble kjørt ifra... Det kan ikke beskrives
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå