Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det som var gjort er å senke traversen og sette nedi motoren kobet til det elektriske.....

Masse småting som radiator,bremser , diff.... osv har jeg gjort.

Det viste seg at pakningene rundt pluggene under topp dekselet ikke var montert, så når jeg startet opp sisst havnet det olje nedi pluggene.

Dette medførte at motoren fjusket, og til slutt stoppet. Coilen røk pga dette. Men har skiftet den og men det hjalp ikke...

Dette er eneste som står igjen på bilen.

Skrevet
For å få 735 diff på E30 så må du ha sviktstålaksler fra ppf og E34/E28 drivknuter tror jeg det var.

Ja derfor jeg vurderer selge 210 diffen siden jeg har en e30 stor diff på no. Må og lage til feste til lokket og dreie av noen mm på e34/28 navet som og må til for at det skal passe.

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet
dette ser veldig bra ut!;)

Si ifra hvis du har tenkt til å selge den "stylinga" som er på bilen på bildene på side 1... prøver å få e30n min fin igjen:)

Har noe styling liggende hvis du trenger :lol: ... Det skal hvertfal ikke noe ant enn m-tec eller alpina på min hvis det skjer :roll:

Vet den ser helt "morfar" ut slik som den er... men slipper å bli stoppet unødvendig mye. og siden motoren har ett par hk mere enn b20`n er det litt betryggende. :D

• 3 weeks later...
Skrevet
dette ser veldig bra ut!;)

Si ifra hvis du har tenkt til å selge den "stylinga" som er på bilen på bildene på side 1... prøver å få e30n min fin igjen:)

Har noe styling liggende hvis du trenger :lol: ... Det skal hvertfal ikke noe ant enn m-tec eller alpina på min hvis det skjer :roll:

Vet den ser helt "morfar" ut slik som den er... men slipper å bli stoppet unødvendig mye. og siden motoren har ett par hk mere enn b20`n er det litt betryggende. :D

Får det jo nesten ikke råere enn du har det nå da ;) Bilen ser jo ut som en vanlig sliten E30, men det er jo før du trår høyreplata i bånn. Sleeper :D Finnes ikke noe morsommere!

Skrevet

jepp, tenker det samme. Forrige bilen min med HK var en burgunderrød sierra stv med "13 felger... Doble webber turbogassere og 1.2 bar på.

Gøy å se trynet på de stakkar løkene som ble kjørt ifra...:P

Skrevet
jepp, tenker det samme. Forrige bilen min med HK var en burgunderrød sierra stv med "13 felger... Doble webber turbogassere og 1.2 bar på.

Gøy å se trynet på de stakkar løkene som ble kjørt ifra...:P

Det kan ikke beskrives ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...