a_hansen Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 har nå kjøpt meg et nytt prosjekt.bilen er en 87mod 325 cab.fikk bilen billig pga havarert motor og gir. det som jeg har gjort med bilen til nå er: bytta motor og gir kasse 60/40 senk brock b2 felger trim kam effekt anlegg åpent filter + litt "små fiks" har bestilt styling bakfanger og noe annet småtteri. skal få pris på hel lakkering til uka. her er noen før og etter bilder:
SteffenM2 Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Ikke gærnt! Men ble litt feil med det sideskjørtet, det bygger for langt ned i forhold til leppa foran.. Lykke til videre!
a_hansen Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 har fått gjort litt på cab`n også nå.regner med å snart være klar til lakkering.
Jørgen Lie Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 hvis du monterer facelift frontplate/steinplate vi du få en jevnere overgang i forhold til front og sideskjørt.. Den infinity-leppa som står på fra rieger er beregnet til facelift frontplata.
a_hansen Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 bynner å bli ferdig me bilen nå.bare noen små ting igjen. vurderer å selge den til neste år og kjøpe en e30 me tak i stede.
EirikL Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Kjekt med cab, så når du får brukt den litt tviler jeg på at du bytter den ut til fordel for en med ståltak Jeg ville kastet de speila pokker i vold og fått tak i originale. Stylingen kan sikkert diskuteres til man blir blå i fjeset, men jeg ville fjernet den og satt på M-tech 1
a_hansen Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 er faktisk ikke så veldig begeistra for stylinga sjøl,men siden j har planer om å selge bilen så gidder j ikke kjøpe noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå