heltn Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Selger ein bmw e30. Grei ungdommsbil men ikkje strøken. kan selges i deler om det er eit stort ønske, berre gje bud. Mvh Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingrs Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 mye rust da? eu godkjent? års avg. betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 den biten under bakfangern, er den til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 pris på heile bilen ? km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Kommer info i kveld! Er på jobb. Det er helt nytt senkesett, 60/40. Kardangen bør byttes og så er den klar for eu-godkjenning. Bilen kan evt selges i deler ved stort ønske. Ellers Tikker bilen litt, litt små rust. Bare og stille spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 ca pris ? skule ha hat ein slik bil sjø Viss de er ein gunstig pris det er snak om. Pm meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Ok, litt info: Bilen mangler eu-Ok pga ikkje hatt tid til og skiffte kardang og fått senkesett 60/40 i vognkort. noe som er veldig enkelt. hehe. 60/40 senkesette er klin nytt. Bak er montert men ikkje fremme (ligger i eske) Etter kardangskifte og dempere og fjærer er bilen ok Det er litt rust rundtomkring, har skifftet deler i gulv. Så er ikkje noe rusthull som jeg vet. Det følger med 17" Borbet C felger med helt nye dekk, skal det følge med dekk blir det pristillegg. Vinterfelger følger med, di er helt OK:-) Den starter og går som den skal. Utstyr: *Alu. felger *El. just.speil *Farget glass *Kurve/tåkelys *Motorvarmer *S./V. hjul *Servicehefte *Soltak *Sportsunderstell KM-stand: 224000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingrs Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 den bilen skal jeg ha! visst du kan forsikre om at det er det enaste på eu kontrollen så skal jeg ha den visst du gir en pris som er overkommelig i forhold til standen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingrs Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 den bilen skal jeg ha! visst du kan forsikre om at det er det enaste på eu kontrollen så skal jeg ha den visst du gir en pris som er overkommelig i forhold til standen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oilsen Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Hvor mye for felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingrs Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 bilen er solgt den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oilsen Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg