Nettan Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Grunnet flytting til Sverige skal jeg selge bilen min. Det er en BMW 525 TDS, chippet til ca 170 hk, bilen er i god stand for sin alder. Hel og pen! Avtagbart hengerfeste Lasteholdere/skistativ Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Parkeringsensor bak Sommerhjul Takrails Vinterhjul Air Condition Bagasjeromstrekk Cruisekontroll Elektrisk sete u. memory Elektriske speil El.vinduer Farget glass Klimaanlegg Midtarmlene Oppvarmede seter Radio/CD Sentrallås Servostyring Sportsseter Takluke ABS-bremser Diff.sperre Nye skiver/klosser f+b. Fjernkontroll på sentral lås. Automatisk nedblending på ryggespeil. Bilen har gått 288000 ca, men er bra i motor og god vedlikeholdt så har mange mil igjen uten problem. Hvis intresse ta gjerne kontakt på mail Plicasso @ hotmail.com (ta vekk mellomrom) eller mobil 91 19 91 39 - bilen befinner seg nå i Hedmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Hei Hvilken modell er det? Bruker den mye på mila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nettan Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Hei, det er en 1995 modell, nei bruker ikke noe særlig på mila tatt i betraktinig til motor synes jeg, ligger vel på ca 0,6 ved jevn kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nettan Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Har tenkt 85000 for den, men kan diskuteres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nettan Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 puff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg