Falk Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Hei Her er min nye (og første) BMW 523iA 2000-modell. Har bare kjørt Mercedes og japanske merker, så det er spennende med nytt merke. Foreløpig veldig fornøyd! Bilen har ikke gått mer enn 104.000km. Norsk bil kjøpt ny hos Stenshagen. Skikkelig pent holdt både utvendig og innvendig. Fargen kommer ikke frem på bildene, men den er mørk/dyp/natt blå. Svart innvendig med treverk. Masse utstyr! Ønsker tilbakemelding på hva jeg tenker å gjøre med bilen. Først på listen er nye nyrer. Svart krom eller sølv krom? Eller beholde de jeg har? Videre vurderer jeg 17" felg men ønsker ikke å senke bilen. Blir det rart? Bil på stylter? Har også vært innpå tanken å oppdatere frontlykter, men syntes egentlig de er fine som de er. Trenger jeg noe lister på støttfanger, type gummilist som beskytter lakken hvis jeg skulle være uheldig? Andre forslag? Mvh Sander Bergh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 grattis med ny bil! nye kant felger å senk og du er langt å vei. har du noen bilder av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Her er et bilde av interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Flott bil. Har makan men med mauell. Dropp lykter. De er mega som de er. Ha på 17 tommere men ikke senk. Da beholder du også den fantastiske komforten. Har en -96/-97 mod også som er nesten lik. Den er senket fra fabrikk. Komfortmessig , så er det faktisk litt forskjell. Men dette har jo med ønsker og alder å gjøre da.. Tipper du er positivt overrasket i forhold til MB og Japs...uten å si noe stygt om de.. Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Har lyst til å sette på 17 tommer, men jeg setter komfort veldig høyt, derfor er jeg litt usikker på hvor mye jeg ofrer. Er det noe der ute som har 17" på sin E39 og som kan si noe om komforten med 17" kontra 16"? Videre er jeg redd for at bilen ser ut som den står på stylter. Kanskje noen har bilder av en E39 som har 17" og ikke er senket? Sander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Kjempeflott bil! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå