Spiritus Sancti Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 Da er nok diffen borte.. Går i søpla neste helg!!
AndersM Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Er bærearmene til E30? og i bra stand? er de det så vil jeg gjerne ha de
Spiritus Sancti Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 Har du gitt bort diffen? Den er ikke gitt bort enda, men en som er intr.. Er bærearmene til E30? og i bra stand? er de det så vil jeg gjerne ha de Som du ser på bildet er den ene "knotten" som bakdemperen er rundt detti av.. Ikke vet jeg hvor den er:P
Stene89 Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 jeg kan hente diffen i dag. om det er mulig. haster meget. gi meg ett pm. så fort som overhode mulig da jeg må ta ferja over å det greiene der.
Stene89 Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 er diffen borte også? det var en kompis som skreiv til deg i går angående diffen. men er meg han snakket for.
Spiritus Sancti Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 Ja, kom en som kunne hente den på timen ista. Og skal utenlands resten av uka. Så han fikk den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå