EirikL Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Kanskje en urettferdig sammenligning, men jeg drar den likevel. Synes hele utseende skriker "flytt deg", og motorlyden er helt enorm. http://www.youtube.com/watch?v=pLlbgpagCL4&NR=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 DET var noe annet enn den W111 saken Sånn merce liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Haha, nå er vi på samme side, skjønner jeg Synes den rett og slett er skamrå. Blir nokå tippe lotto i noen uker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Mercedes er fortsatt en bil for eldre menn med nok penger ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 det stemmer men den var jp litt rå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Liker de nye Merce`ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 En av få mercer jeg kunne tenkt meg.Liker den mer og mer,den er helt rå mener nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 var jo ikke dum, men heller M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Feteste reklamen man kan tenke seg Liker MB jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå