Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det det var litt rart, trodde lambada sonde skulle plassert et sted hvor all eksos er jeg, men da tok jeg tydeligvis feil.. Mitt forslag er iallefall røret før katt da, men jeg syntes fortsatt at det er rart at det ikke et to lambada sonder..

Skrevet

Det kan ikke stemme at du har et orginalt eksosanlegg uten hull til lambda. Men uansett, du må sveise på mutter der eksosen fra alle 6 sylinderne er, hvis det skal bli "rett". Siden motoren din kun har en lambdasonde.

På linken du har postet er det to sonder før kat og to etter.

Skrevet

det er ikke noe hull til lambda på det jeg har.. Kan være det er fra et annet land. Er ikke sikker. Er hvertfall fra 328i 1995 eller 96 modell. Men det er jo ikke noe steder der all eksosen er på dette anlegget... ?

Og det går bare an å ha en sonde på 325 m50 b25. (tror jeg) Jeg kan vel ikke paralellkoble to sonder?? Forslag?

Her er en link fra 325i anlegget, og der går jo rørene sammen til ett rett før katten. Sånn er det ikke på 328 anlegget:(

Skrevet

Det holder å sveise inn gjenger i det ene røret eller i manifolden. Trenger ikke måle av mer enn tre sylindre.

header%20e302.jpg

Mekonomen har en fin lambda flens for innsveising, art.nr. 14-37711.

• 4 weeks later...
Skrevet

Hvordan ble resultatet? Skal til med noe lignende selv på en E34 (bort med kat. og midtpotta, så montere rør fra grenrøra til bakpotta), og har bare mulighet til å sette lambda'en i ett av rørene. Det er ett fett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...