MpA Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Lite uhell her lørdag, kjørte og wooops bilen går ikkje på fram mere, og clutchen i bånn, etter vært blir den hardere og make som den var igjen, men setter bilen i går og den går ikkje fram eller bakover, når det skjedde gikk clutchen i bunn og ble der når jeg slapp den. sjekket clutchselynderen og den lak ikkje og har luftet og det som skulle til, men ingen forandring, noen som har noe ide? Tom for clutch eller ?? takknemelig for alle innspill
MpA Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 Var det jeg tenkte og, men clutchpedalen sitter igjenn i bunn av og til, og var ikkje noe forvarsel med sluring eller noe, men vet clutchen var dårlig, men skal den ikkje begynne og slure først? og når jeg sitter den i gir nå så går den ikke på fram, hører en svak liten rasling når den er i gir men ingenting skjer.
knut_olestad Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Mulig trykkplata har tatt kveld og henger? Det bruker skje rimelig kjapt i såfall.
jensemann23 Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 hos meg skjedde det motsatte en dag, clutchpedalen gikk helt inn og ville ikke ut igjen. Men den løste ikke ut, så jeg måtte starte motoren i første gir og bryte meg opp i 3-4 for å komme meg hjem. plutselig løsnet det igjn, og har aldri skjedd igjen.
Oil drop man Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 oki, så må inni kassen uansett? Du må ikke "inni" kassen,du må ut med kassen,clutch sitter på motoren...eller på svinghjulet da,som sitter på motoren
MpA Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 hehe, ser hva jeg skrev nå, men som sakt, må bytte clutch var det jeg mente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå