Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sikkert bare å finne frem saga og linjal og starte kappinga. Men hvorfor? Det ser jo helt dynge ut... :wink:

Skrevet

Jeg syns dette er den absolutte fineste fronten til e30en jeg! Holder på med et prosjekt nå som skal lakkeres sinnsykt og skjeldent, og den SKAL ha e36 front!

Ingen som vet av en side hvor man får kjøpt dette? Hørt rykter om at man får kjøpt ferdigmoddet. Ble tipset om e30.de men fannt ikke noe der.

Skrevet

Hvorfor kan ikke bare folk ha original front til bilene sine? det ser absolutt best ut. Og hvorfor vi ser så lite E36 front på E30 er rart, da det ser betraktelig mye bedre ut enn E46-look og rieger og seidl drit.

Skrevet
Hvorfor kan ikke bare folk ha original front til bilene sine? det ser absolutt best ut. Og hvorfor vi ser så lite E36 front på E30 er rart, da det ser betraktelig mye bedre ut enn E46-look og rieger og seidl drit.

word

Skrevet

Ja, det er jeg sannerlig enig i, e46 på e30 er helt for jævlig.

• 5 weeks later...
Skrevet

Synes det ser bra ut! Grilen derimot, skal du IKKE kopiere! ;) Den der bilen har vel E36 stoler, M3 hekk og M3 sideskjørt også.

Vurderte å kjøpe E30 for en stund siden, og planen var da E36 fangere :) Jeg synes ihvertfall at det ser bra ut.

Skrevet

Det så jo faktisk ikke så halvgæærnt ut. Etter mtech og slik annet originalfangere så er det klart det beste jeg har sett!

Skrevet
Det så jo faktisk ikke så halvgæærnt ut. Etter mtech og slik annet originalfangere så er det klart det beste jeg har sett!

det var spesielt det,men likte det,så bra ut:)om du ikkje får tag i,så er det vel bare og lage det til,det går jo. :D gjerne bilder hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...