Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello. :)

Har en E28 528i som jeg kjøpte av armitage her på forumet for en billig penge. En grei bil med komplett Recaro skinn interiør, 16" kantfelger og div snadder. Var blitt tatt en del rust på den. Var blant annet nye framskjermer, nye bakskjermer og en del sveising her og der.. Greit utgangspunkt. :)

Jeg skrudde på bilen noen måneder i håp om å få den klar til lappen. Slik ble det ikke. Måtte også få bilen godkjent. (Noe som skulle bli litt verre enn jeg trodde). Så da var straks prosjektet blitt litt mer omfattende. Til nå har det da blitt skiftet en del på bilen. Hovedsakelig i understell og på motor. Men også utseende messig. Har også lakkert bilen. Men jeg ble ikke fornøyd med fargen i det heeele tatt. Var mye bedre som den var. Men lakk skulle det bli alikevel. Hehe. Resultatet i seg selv ble også dårlig etter klarlakk da jeg gikk tom før jeg var ferdig. Jeg klarte selvfølgelig også å bulke ene døra og bøye ene hengselen da vi trillet bilen ut fra lakk...

Jeg vurderte etter dette å selge bilen. Men etter litt om og men bestemte jeg meg for å beholde den og heller gjøre ting litt skikkelig. Nå står bilen på bukk hjemme i garasjen hvor jeg holder på med det siste av ting på mangelappen før den skal på godkjenning. Har skiftet dør og fått dilla en del.

Bilen skal lakkes matt sort med 19" RH (AC Schnitzer replica), M-tech hele veien (mangler front) men satser på Alpina etter hvert. Slenger her ut noen bilder av bilen... Feel free to comment. Alltid hyggelig med tilbakemeldinger. :)

IMG_7860.jpg

IMG_8075.jpg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja er jo egentlig en fin bil. Men den trenger litt stell og lakk for å bli strøken. Så da kjører jeg på med llitt stæsh i samme slengen. ;)

Skrevet

synes ikke du skal gjøre så mye med den jeg. lurte på og kjøpe denne selv her når den lå ut tilsalgs.

noe mer senk større kant felger og kappet ut de lufte hulla som 528 har orginalt så hadde det blitt fint tror jeg;) alle har jo m-tech så hvorfor ikke gjøre noe annet?

her er et bilde av min da den var orginal i sølv:

http://i41.photobucket.com/albums/e292/ ... C00889.jpg

Skrevet

Felgene kler bilen veldig godt og kanten er akuratt passe stort. Jeg har valgt M-tech fordi det er det jeg syns kler bilen best. Front har jeg ikke råd til men dersom jeg skulle hatt det også ville jeg helt klart valgt Alpina. Noe mer senket enn det den er nå kan det ikke bli. Med sideskjørtene på er den mer en lav nok. Selv om "alle" har m-tech tror jeg uansett at denne kommer til å skille seg litt mer ut. :)

Skrevet

Jeg er enig med RV-Tuning i påstanden hans, bortsett fra det med å kuttet ut til luftehullene. Syns bilen din så meget pen ut, og nå som "alle" skal ha M535i skjørtene på E28'ene sine så hadde det jo vært litt stilig å bare ha denne orginal. Behold ihvertfall fargen for den syns jeg passet veldig bra opp mot de sorte detaljene du har på bilen. Syns det så litt fint ut med mørkt senter på felgene også. Litt mer usikker på hvordan det kommer til å se ut med M535i skjørter og bakfanger når du ikke har den tilhørende frontfangeren. Kan bli litt merkelig med tanke på at M535i skjørtene bygger utover nederst, noe den orginale frontfangeren der ikke gjør. :)

Men kan ikke du legge ut flere bilder til oss da?

Bilen fra flere vinkler, motorbilder samt noe interiørbilder? :P

Skrevet

jeg har alpina på min. skal lage kopier av den så kan sikkert få kjøpe en når jeg har bynt og lage..

Skrevet

Akuratt nå er det godkjenningen i morgen som bekymrer meg. Så bilder kommer deretter. :wink: Har prøvemontert stylingen og jeg syns det kledde bilen veldig godt egentlig. Bilen skal såklart lakkeres opp igjen i original fargen. Har fått litt dreisen på sprøyta og jeg har et godt lokale og jobbe i. Så ser for meg at resultatet blir bra.

Skrevet

Har hatt bilen på kontroll nå og jeg fikk som forventet et par feil. Nå trenger jeg litt hjelp på å få skaffet det jeg trenger. Vet om GS og Koed osv men jeg har litt vanskelig for å finne fram. :? Det værste som kom på mangellappen var:

2: Bremsebelegg; slitte bremseklosser foran

2: Slakk i hjelpesnekke; bytte høyre side

2: Slitt bærekule; Venstre side

Er det forresten noen som har det jeg trenger for en billigere penge? :)

Skrevet

de delene koster ikke mange kronene, og det er uansett deler som bør handles nye.

Bytta alt på min for noen uker siden, absolutt hvert hver ei krone :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...