knut_olestad Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=86048 Spre dette til andre E28 eiere
Morty999 Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 jeg har det du trenger. i bra stand.. selv om det er brukt.. send pm..
mrtn Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Motortechnik/Schmiedmann er absolutt å anbefale når det gjelder deler og priser. For ikke å snakke om eBay!
Alecken Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Skrevet Juli 23, 2008 Har hvertfall blitt en del handling via Ebay nå. Kommer med en større update til helga!
Alecken Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Her er noen bilder av interiør og diverse stæsh. Går alt etter planen er det mulig jeg får lakkert bilen til neste helg eller helgen etter det. Seter fremme, Recaro Bakluke med spoiler (prøvemontering) Blaupunkt. Seter bak (Sitter bare halveis på grunn av trekking av kabler osv..) Momo ratt og Recaro stickers Nye dekk Mitt nåværende kjøretøy... Til salgs.
Alecken Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Har nå fått montert sideskjørt, bakfanger og bakluke. Hengerfestet er også skrudd av. Er også ferdig med å koble opp anlegget. Jeg ble positivt overasket over hvor fin og god lyd det ble! Bilen står for tiden på bukker. Venter på lønning så jeg får betalt Lokketor for M535 eksos med simons endestuss og Morty for diverse småting jeg trenger. Går alt etter planen vil det meste være klart til neste helg. Da skal også forhåpentligvis bilen lakkeres. Holder også på å polere opp igjen felgkantene for hånd. Tar sin tid men ser ut til at det er verdt det. Nye dekka skal på denne uka også. Skal oppdatere med bilder etterhvert.
rolfi Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Du skulle fått deg dørtrekk fra 525 og opp også. De 518/520 dørtrekka du har er ikke så fine som de som hører til bilen i skinn Mer bilder
Alecken Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Syns egentlig dørtrekkene er veldig pene. Så det blir nok ikke prioritert med det første. Har skjedd litt siden sist nå hvertfall.. har akuratt montert skjermbreddere fremme og bak, skiftet hjelpesnekke på ene siden og en bærekule. Fått nytt ratt igjen også nå, Luisi. Med tilhørende nav såklart. Har vært å bestilt meg lakk som jeg skal hente til uka (meget spesiell BMW farge.. hehe ), og har lånt meg en sprøyte som jeg tror skal duge. Har også begynt å pusse på bilen Venter fremdeles på eksosen. Men den er vel rett rundt hjørnet får jeg håpe. Lagt om dekka og nesten ferdig med poleringen av felgene. Skal slenge ut noen bilder i morgen. Edit: apriliaen er også solgt!
Alecken Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Småpolert kant med nye dekk Nytt rattnav. Montert litt anlegg Her har dere sprøyta jeg skal bruke og div.. Småbulkete bakfanger... holder på å rette og sparkle nu! Litt mer skinn må vi ha.
Øllet Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Gammle bilen min du har kjøpt? Bjørnar kjøpte den med meg;) er en ekstremt go bil, savner den fæælt enda..
Alecken Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Stemmer nok godt det ja.. Var en helt OK bil når jeg kjøpte den.. men nå begynner ting å ta form og til slutt vil det nok bli en meget bra E28.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå