Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Her er noen bilder av interiør og diverse stæsh. :)

Går alt etter planen er det mulig jeg får lakkert bilen til neste helg eller helgen etter det.

Seter fremme, Recaro 8)

IMG_7891.jpg

Bakluke med spoiler (prøvemontering)

IMG_7896.jpg

Blaupunkt. :)

IMG_7897.jpg

IMG_7898.jpg

IMG_7902.jpg

Seter bak (Sitter bare halveis på grunn av trekking av kabler osv..)

IMG_7899.jpg

Momo ratt og Recaro stickers

IMG_7909.jpg

Nye dekk

IMG_7917.jpg

Mitt nåværende kjøretøy... Til salgs. :)

IMG_7913.jpg

Skrevet

Har nå fått montert sideskjørt, bakfanger og bakluke. Hengerfestet er også skrudd av. Er også ferdig med å koble opp anlegget. Jeg ble positivt overasket over hvor fin og god lyd det ble! :)

Bilen står for tiden på bukker. Venter på lønning så jeg får betalt Lokketor for M535 eksos med simons endestuss og Morty for diverse småting jeg trenger. Går alt etter planen vil det meste være klart til neste helg. Da skal også forhåpentligvis bilen lakkeres.

Holder også på å polere opp igjen felgkantene for hånd. Tar sin tid men ser ut til at det er verdt det. ;) Nye dekka skal på denne uka også.

Skal oppdatere med bilder etterhvert. ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Du skulle fått deg dørtrekk fra 525 og opp også. De 518/520 dørtrekka du har er ikke så fine som de som hører til bilen i skinn ;)

Mer bilder :D

Skrevet

Syns egentlig dørtrekkene er veldig pene. Så det blir nok ikke prioritert med det første. :wink:

Har skjedd litt siden sist nå hvertfall.. har akuratt montert skjermbreddere fremme og bak, skiftet hjelpesnekke på ene siden og en bærekule. Fått nytt ratt igjen også nå, Luisi. Med tilhørende nav såklart. Har vært å bestilt meg lakk som jeg skal hente til uka (meget spesiell BMW farge.. hehe ;)), og har lånt meg en sprøyte som jeg tror skal duge. Har også begynt å pusse på bilen :) Venter fremdeles på eksosen. Men den er vel rett rundt hjørnet får jeg håpe. ;) Lagt om dekka og nesten ferdig med poleringen av felgene. Skal slenge ut noen bilder i morgen. :wink:

Edit: apriliaen er også solgt! :D

Skrevet

Småpolert kant med nye dekk ;)

IMG_7960.jpg

Nytt rattnav.

IMG_7954.jpg

Montert litt anlegg ;)

IMG_7952.jpg

IMG_7953.jpg

Her har dere sprøyta jeg skal bruke og div..

IMG_7969.jpg

Småbulkete bakfanger... holder på å rette og sparkle nu!

IMG_7964.jpg

Litt mer skinn må vi ha. ;)

IMG_7958.jpg

Skrevet

Stemmer nok godt det ja.. ;) Var en helt OK bil når jeg kjøpte den.. men nå begynner ting å ta form og til slutt vil det nok bli en meget bra E28. :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...