Gå til innhold

BMW E36 325i Sedan Infinity II/M-tech..


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

BMW E36 Sedan Infinity II bredding

Modell: 1991 modell sedan. (Mye nytt, er du interessert så kan du få oversikt)

Km. Stand: 230 000

Hk: 192

Bmw 325i med Infinity II breddekit vurderes solgt/byttet i E30 M3. Bilen er stylet og påkostet en betydelig sum i 2007/2008. Har M3 front med Rieger Gt leppe, Infinity II breddekit med sideskjørt og bakfanger. M5 luftinntak i sideskjermer, sotede baklykter og sideblink. Crystal hjørneblinkers og nye lykteglass foran. Ellers er bilen også utstyrt med Bakrutesenker, M3 skiver med innoparts plasmaskiver, og pent stoffinteriør. AP Sportfahrwerke coilover gjør bilen lav nok, men samtidig stiv nok slik at du slipper å slå nedi, samt er bilen utstyrt med rustfritt 4-rørs eksos anlegg med 4x80mm utblås bak.

Bilen er utstyrt med Racinghart RS721, 9x19" m/ 225/35 foran, og 10x19" m/ 255/30 bak...

Påkostet veldig mye nytt under bilen. Bilen ble skrubbet ned under, og grunnet/tectylert opp igjen. Opphenget til traversen er forsterket og sveist nytt, og alle deler i bakstillinga har blitt skrubbet ned og lakkert opp igjen, samt at det er komplett nytt boltsett og alle foringer og kuleledd er byttet bak. Der det kan være powerflex foringer bak ER det powerflexforinger.

Når det gjelder Km. stand kan den virke høy. Men har hatt den siste 20 000 km og den har blitt tatt godt vare på. Byttet toppakning og alle andre pakninger i toppen, samt at girkasse er tight og fin enda. Merker ikke noe tegn til slitasjeskader eller lignende. Bilen har vært min i 2,5 år.

Pris på slike ting er uvisst da det er mer "kjøpers marked" for slike biler. Den blir IKKE solgt eller byttet bort til personer som ikke er entusiaster, derfor finner du den heller ikke annonsert andre plasser enn her på forumet. Folk som er interessert VET hvor mye tid/penger slike ting koster. Til opplysning kan jeg informere om ca 400 arbeidstimer og 160 000 i påkostning.

Jeg ønsker i utgangspunktet IKKE å selge den. Jeg ønsker hovedsaklig innbytte i en E30 M3 som også har vært entusiasteid. Er du ikke entusiast kan du glemme det, for jeg ser an personene som kontakter meg.

Bilder følger under, ellers finner dere prosjekttråd i "signaturen" min

DSC00313-1.jpg

P5260291.jpg

P5240240.jpg

P5240260.jpg

P5240282.jpg

DSC00337.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Say what?! Skal du muligens selge bilen din? Trodde du skulle ha den til du gikk av med pensjon jeg ;)

Uansett, utrolig forseggjort bil, bare stikk innom prosjekttråden så finner du fort ut at det som står over her stemmer!

Råeste E36'en på forumet her i mine øyne hvertfall ! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Jeg selger den IKKE til folk som er potensielle til å vrake den.. Selger den IKKE til folk som kjører den ihjel.. Selger den IKKE til folk som vasker i maskin på statoil.. Selger den til entusiaster som jeg vet vil ta vare på den, og forhåpentligvis følge den opp.. Understreker at det IKKE er noe feil med den som jeg kan ane.. Og denne bilen har jeg skrudd fra hverandre og satt sammen igjen for å si det slik..

Og skal den "selges" så skal det være fordi jeg får så innihel**** lyst på den bilen de vil bytte mot at jeg synes det er verdt det..

Selge er egentlig ett ikke tema.. Skal jeg selge gullet mitt så går den ikke for under 190 000,- noe som jo er en drømmepris, men jeg skal HVERTFALL ha tilbake det jeg har kosta på den for jeg MÅ jo ikke selge.. Ved innbytte derimot, så kan det hende jeg sitter igjen med en strøken E30 M3.. Noe som igjen kan føre til like mange gode opplevelser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du hatt en E30 M3 så.. Er egentlig bare interessert i det, men forslag kan jo mottas.. Er det E36 det er snakk om Skal den være bra feit E36 før jeg bytter for å si det slik.. Original M3 e36 er ikke noe for meg, blir for anonymt.. E46 kan også være ett alternativ, men se på bilen, skal være bra feit for at jeg skal bytte.. Tror KANKSJE jeg kunne byttet med Anders87 om det var snakk om 10 -20 000 i mellomlegg.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da blir det ikke E36 på meg, for og si det sånn :lol:

På den prisen jeg ga overfor, så hadde jeg allerede gått på ca 78000 kr i tap på bilen min, og det bare på snaue 2 måneder jeg har hatt bilen ;)

Lykke til med salg/bytte da Teddysen, så kanskje du kjører en überfet E30M3 neste gang vi treffes 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke riktig.. Det riktige er at du ikke har en Clean en..

Men den stilen den bmwen er bygd har vært helværst engang den også! Husker jeg frømte mye om den bilen.. Visste ikke at det var du som kjøpte den..

Joda, men den har tapt seg litt med åra, var jo et brutalt bygg da den kom, har jo en 2siders reportasje hengende på rommet mitt fra da den var ukens gatebil, og har vært månedens bil her på forumet og tror jeg..

For se hva som blir skjebnen til den, har ikke bestemt meg ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...