pIMp Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Har noen felger uten dekk som gis bort, sender ikke, men kan møte folk langs E18. Felgene ligger i Tønsberg. Har også et reservedekk som du MÅ ta med på kjøpet .
pIMp Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 du får betalt av meg viss du sender de! Hvis jeg ikke får gitt de bort i løpet av uka, kan jeg sende de, så sant du betaler frakt.
BMWBenny Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Jeg kan hente de jeg. så sant de ikke er helt ubruklige? hvem dim er det?
pIMp Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 Jeg kan hente de jeg. så sant de ikke er helt ubruklige? hvem dim er det? Er ikke sikker på dim og har aldri brukt de, så kan ikke si noe om sjevhet osv. Du må nesten bare prøve de. Sikkert fine felger til drifting osv. Kan sjekke dim senere i dag.
MGR Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 du får betalt av meg viss du sender de! Hvis jeg ikke får gitt de bort i løpet av uka, kan jeg sende de, så sant du betaler frakt. sjølsagt betaler jeg frakt, også betaler jeg deg for at du gadd og sende de;)
325icab_88 Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Sendte deg sms nå! Kommer gjerne å henter de i morgen!
Hauso Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 haha, så ikke at de var borte før etter jeg spurte. fint at det finnes sånna som deg, som faktisk gir bort ting. respekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå