Kid B Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Ønsker å kjøpe topplokk til bmw 325ix'en min som har m20 b25 motor. trenger ikke vere helt kompett. men må være brukbar: uten sprekker, ikke bøyd eller skjerte lager..
RoaldJ Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 en liten opplysning: (Googlet bildene, beklager om de er copyright) Topplokk: Topp: Slik at du ikke blir lurt til å kjøpe ett topplokk
Gjest Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Topp og topplokk er for meg det samme. Det du kaller topplokk er for meg et toppdeksel Roaldj. Se link. http://nn.wikipedia.org/wiki/Topplokk
ehrnst Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 "riktig" som morten sier. toppdeksel eller ventildeksel.
Aama_Racing Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Må si meg enig med roaldJ her, et toppLOKK er et deksel over toppen:P
RoaldJ Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 drit i det da ... selve toppen er ikke ett toppLOKK i mine øyne.. men derimot dekselet som mangen kaller det funker mer som ett lokk ville bare frem til at kjøper ikke blir lurt til å kjøpe feil jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå