Penbil.no Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Har nesten akkurat skaffet meg E39 og er kjempefornøyd, men lurer på om noen har erfaringer med dette: Når jeg legger om delvis eller helt (usving) om kommer det svake "kneppe" lyder. Lydene kommer når jeg svinger begge veier. Kan det være aksler foran, tannstang? Takker for alle svar.
Andreas1 Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Bumper denne litt. Noen flere som har en idê om hva den kan være? Kneppelyd ved stort rattutslag, altså på av/påkjøringer, parkeringsplasser, lirkekjøring osv Trodde først det kunne være bremseskjoldrelatert, men finner ingenting der.
Andreas1 Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Hadde den på verksted idag og fikk beskjed om at det er "nedre, bakre bærearm" på begge sider (-eller egentlig sa de høyre side, men det kommer lik lyd fra venstre også noen ganger så da blir det begge sider). De måtte bestille delene så de fikk ikke gjort noe... Ca 1610,- stk + mva + arbeid
Penbil.no Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 gi en lyd når bærearmene er byttet da!
TheBirg Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 For de arbeidstimene de tar betalt for kan du sikkert kjøpe verktøy, Haynes-gjør-det-selv-bok og fikse det selv. Og da har du jo begynnt en sammling av verktøy for å fikse mere i fremtiden
Gjest Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 spør om de er 100% sikker på dette før du betaler for en stoooor jobb! det kan være en av drivknutene rett og slett..
jolly Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Er nok bærearmene som er gåen . Du skifter de selv. Husk at det er kroner 1000.- pr. time utført arbeid. Tipper 1,5 pr. side pluss kr.3280.- i deler , pluss mva . Jøss . Det ble mye penger. Gjør det selv. Du greier det.
jolly Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Forresten. En brukt bærearm hos Koed i a-kvalitet koster 212.- pluss mva. Arbeidet er rett ned og rett opp.
Andreas1 Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 gi en lyd når bærearmene er byttet da! Mornings! Byttet bærearmer begge sider og det ble så og si helt borte Hvis man virkelig fremprovoserte det kunne det komme et bittelite knepp. Byttet da i tillegg støttestag på høyre side og nå er det stille som i graven
Penbil.no Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 meget bra, da skal jeg bytte bærearmer på min og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå