DotTk Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Lite klipp(ca 5min.) som jeg har laget fra Vårtreffet til Nordmøregatebilklubb. Snurr film: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Bra film!!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Jørg336t: bilen din går ekkelt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 sinnsykt bra film:D håper det kommer flere slike?? vet hvertfall hvor jeg skal på biltreff istede for disse gatebil treffene:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Takker:) Må prøve å få laget flere ja... Holder på med litt små filming av diverse BMW'er... så skal prøve å få ut noe av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå