Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pene originale BMW felger selges, med gode piggfrie Continental vinterdekk selges.

Felgene er meget pene, og har kun noen små merker, som dere kan se på bildene. Dekkene har rullet kun halvannen vinter på bilen.

Profilen på dekkene er 195/65 R15

Felgene passer rett på BMW E34 (5-serie)

Boltsirkel er 5x120

Innpress (ET) er 20

Senter er 72,5

Dekkene og felgene er i Sandefjord, men kan leveres i strekningen Larvik - Drammen om det skulle være ønskelig.

Kan eventuelt kjøre til Oslo/Skien og Porsgrunn med de også, men da ved nærmere avtale.

Jeg kan treffes på 97710137 eller christian@fastname.no

Kan tenke meg pris rundt 2000,-

Kan gjerne komme med bud, men ingen skambud.

axyackzbn4dlcze8q4bh.jpg

f33x951ops1qt8ybzsxo.jpg

7tch5imrpc71nkdgg210.jpg

aqyaapv7aj17ccxlkviv.jpg

cr89h9bm57p94hhlnbev.jpg

Skrevet

Kjøper dem for 1500,- hvis de passer rett på E39?Skal vel gjøre det?Samme ET ialefall,men passer senter?Kan evt hente i Sandefjord torsdag da jeg for tiden er på ferie i Tønsberg.

Skrevet
Kjøper dem for 1500,- hvis de passer rett på E39?Skal vel gjøre det?Samme ET ialefall,men passer senter?Kan evt hente i Sandefjord torsdag da jeg for tiden er på ferie i Tønsberg.

Senter passer ikke til e39, senter er større på e39

Skrevet

Som de sier her så kan du bare dreie opp senter. Uansett ligger det godt med senterringer i felgene som gjør at de passer til min E34. Ta kontakt på 977 10 137 dersom det er av interesse. 1500,- er ok for meg dersom de hentes torsdag. Men da må det bli før kveldingen da jeg skal på vakt kveld og natt.

Uansett er senter på E34 72,5 og på E39 74,1. Og det er jo senterringer som ligger i her, og tar du ut disse vil jeg nærmest garantere de passer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...