Gå til innhold

Tikkelyd i motoren

CBredal
 Share

Anbefalte innlegg

Er kanskje varm olje som blir så tynn at den sliter med å legge et beskyttende lag rundt kamaksling og vippearmene.

Jaa, eller at oljepumpa rett og slett ikke klarer og levere nokk ??

På m20 leverer pumpa i minste lager på hard kjøring vertfall, derfor mange bytter til m21 pumpe, serlig i forbinnelse med turbo bygging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du drukket bensin...??? 180-190km/t.? Er da ingen plasser i og rundt Bodø det er mulig å holde slike hastigheter, i hvertfall ikke uten å være i stor fare for andre.! Så hvis jeg ser deg, så kan jeg garantere deg at du får andre problemer å tenke på enn tikking i motoren din..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så sa han aldri att han kjørte i 180-190 i Norge, kunne jo for alt vi visste våre på autobahn.

Greit nå har han jo innrømmet att det er i Norge han kjører slik da. Skal ikke si min mening om nettopp det.

Hvilket turtall har du i 180-190?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motoren er vell ikke vant med å ligge i sånne turtall, vis den har vært mye "dau" kjørt rundt om i norge...

mange som brenner seg der når de kommer ned til tyskland.. gir på å så brenner de opp catalysator og masse ant som ikke er vandt med sånne på kjenninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...