Hesleskaug Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Jobber i Oslo jeg også, men har hverken bra kamera eller på langt nær gode nok fotokunnskaper til å i det hele tatt få til sånne bilder som deg. Hadde vært moro å få tatt noen bra bilder en gang. Du skal kanskje på noen flere treff i sommer? Jeg skal på septembertreff også. Ellers bor jeg nesten på Rudskogen så jeg kommer nok på andre treff også. E30er tar jeg gjerne bilde av
wicky124 Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Kanskje få til ett treff i Oslo en fin sommerdag også kan du ta bilder også betaler vi deg seff:)
Sevenord Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Var bra utført det der, stilige bilder Gav meg litt inspirasjon;)
Hesleskaug Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Kanskje få til ett treff i Oslo en fin sommerdag også kan du ta bilder også betaler vi deg seff:) Kunne vært gøy det.
Hesleskaug Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 er jo treff snart i oslo?er vel egen tråd? Hmm.... Når og hvor?
Hesleskaug Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Er dette alle bildene? ELler har du fler? Har et par til, men de ble så ufokusert. Skal se om jeg får tid til å ta et bilde av stasjonsvogna når jeg kommer hjem fra jobben
BreitBau Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Trenger ikke være effekt heller da.. Bare det er bilder..
Hesleskaug Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Her kommer litt fler "vanlige" bilder
anders87 Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Fargen i bilen din kan bli meget kul med denne effekt eller så kan det slå andre veien. Det mørke vil bli fremhevet og da kan riper og bulker komme fram. Jeg tror nok det heller mot det første Får håpe på det første da Hehe Men hvis du skal på Septembertreffet, hadde det jo gått an og gjort det der, kanskje? Skal polere og shine den ordentlig før da tenkte jeg, får så inn i garasjen for vinteren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå